呢個星期既工作都好多,因為有好多範疇,例如冷氣機滴水、嘈音問題、更內新同事經常沒有上班。
我唔明白點解一個屋苑既滴水問題可以咁嚴重,雖然就係話呢個屋苑已經有10幾年歷史,但係冷氣機真係衰老得咁快?不過我覺得係d業主冇理會過樓下既感受,我經常地面對既情況係冷氣太舊,又唔肯換機,又唔肯加返條喉,搞到d水係周圍滴!
嘈音問題係時時都有,因為d人總係則則搏就唔多覺,由其係裝修既單位,好多師傅為左趕起貨,做到好夜都唔捨得走,呢層都明既!加下咁既時勢,唔做多幾單生意,又點可以搞好一間公司?如果唔係,咁就好淪為失業...
早排不停咁落雨,令好多大廈內既燈都有損壞,一黎係濕氣啦!就咁好似尋晚咁,我開維修單都有一大堆...
近排黎左個新同事,係一個有20年保安行業經驗既行家,不過呢個行家似乎唔多捱得,第一日返工已經係覺得凍要加衫,大家可能會諗...下?天時暑熱仲要加衫...係呀,呢個同事真係唔係講笑!
身體差,又好多時都攞病假,做左幾個星期就已經用左好多次sick leave,我就諗...咁做法唔係辦法架,或者佢做左好耐都係好舒服既site,呢d咪就係嘆慣既痛苦囉...有幸地,我對上做咁多份工,都係比呢份辛苦,咁我覺得做外賣仔個時真係辛苦,日曬雨淋!做電話學師仔個時,搬個d器材真係搬到我半死,太重啦!
|