今日終於完成左一件人生既大事,我同細佬一齊買左架DAHON SP8,咁我買左架紅色國際版,我細佬就買左灰色...
呢兩種色,其實係SP8既車主黎講,呢兩種色...少人有!紅色係要貴D,灰色就真係冷門,不過我覺得係咁多人與眾不同係好,因為我唔係一個喜歡同類化既人...
咁岩岩我係同細佬跑完一轉河上鄉...好爽!速度好快...不過黑夜冇咩街燈,有d可怕既感覺!不過玩車既都預左係咁,玩淑女係一架比人好安全既感覺既車,因為架車重,有重心...但係dahon唔係,車好輕!而且架車真係有好強既動力系統,原廠車已經係咁,我唔知點想像未來再改進既速度究竟會係點?
咁落雨其實係玩車黎講好危險,因為始終都係高速飛馳!不過我細佬就真係驚d,佢踩得唔係好夠快...不過可以進步!
|