近排我同細B熟落左,咁細B係邊個呢,其實就係一位對我很好的小朋友,亦係一個小車迷,終日都好想改車。
咁佢成日都想請教我d改車問題,其實我都好樂意協助,講真既係佢有心玩車,雖然佢爸爸B叔好錫佢亦都肯買野比佢,但係我見到係無方向,因為細B搞唔清D件既品質同功能,即係話見到靚就叫爸爸買,咁成日都會出現買唔岩既情況,最後都係換件既情況。
有時候,見到細B好鍾意帶架淑女落街,帶隻狗行下街,其實淑女唔係佢想玩既速度,曾經我就係試過係咁改架淑女,但見到淑女改變程度真係有限,而且更有一個問題就係淑女既車架結構唔可以負擔高速既力量,一加速車身就會好飄,令到我所發出既力量唔可以完全既爆發,呢個係一個重大既問題,如果每次都係咁既話,每次爆發力量都係會出現力不從心既現象,咁不但浪費緊自己既體力,同時係導致危險既發生,就係車架飄最終會令車解體。
題外話,曾經有好多街車界既人士踩80至90年代最瘋魔全港既「黑馬」black horse,曾經都出現好多車主炒車少炒到老娘都唔認得,咁我好肯定話到一個理論比人知,街車到街上的單車徑或公園玩下就好了,如果要競速真係好危險。淑女更加係,其實一架師拉車咁樣大改,我既實驗結果係:「一架唔可以改得完善既車」
咁返回正題,細B係而家係有一架java,不過比我感覺仲係好街車,點解咁講呢,因為佢可能係小朋友既關係,架車貼左好多貼紙,仲綁左個虎紋毛毛係車架,老實說無用而且唔係一架跑車既野,有d九唔搭八,不過佢尋晚就係講左一句:「加左個毛毛,都唔夾既!」
呢句說話,我親身見證到佢有心要向速度發展,而且要打破街車既框框,的確同街車d人係到吹水講d九唔搭八既錯誤理論其實好錯,亦係一個錯誤既開始,我以前玩街車,係用自己既眼光去買件...
到今日,我都係用自己既度量衡去睇同判斷,咁亦都係參考環法單車既車手,朋友介紹d件去睇下,有車試到既,都係盡量試啦!就係咁,我改到而家呢架車TT dahon出黎...
|