INFINITY CYCLING CLUB
Think your power is. . . . . . . . .  INFINITY

Herbert's blog                
MSN: [email protected]
FB: Herbert Cheung
Tel: 51339471

活動、個人近況:
    1.AF-1 Carbon刀鈴希望有救啦!Hirose生盡快幫我啤返一個框出黎比我就可以了。
    2.比賽近了,6月5日創新路。
    3.很愛她,可是好忙的也是她...
        HERBERT
        暱稱: Herbert
        性別: 男
        國家: 香港
        地區: 北區
        « June 2026 »
        SMTWTFS
        123456
        78910111213
        14151617181920
        21222324252627
        282930
        最新文章
        近日時事
        創新路比賽
        一哭、二鬧、三上吊
        人生原來就是這麼簡單...
        令人燥底既出車
        文章分類
        全部 (1257)
        wargame教學 (16)
        人生原來就是這麼簡單 (25)
        沒寄出的那封信 (4)
        為自己革命 (7)
        笑談herbert話 (9)
        單車知識 (18)
        未分類 (1178)
        訪客留言
        最近三個月尚無任何留言
        每月文章
        日誌訂閱
        尚未訂閱任何日誌
        好友名單
        網站連結
        Ben's xanga
        Steven's blog
        我的Xanga
        最近訪客
        最近沒有訪客
        日誌統計
        文章總數: 1257
        留言總數: 1353
        今日人氣: 24
        累積人氣: 128882
        站內搜尋
        RSS 訂閱
        RSS Feed
        2009 年 12 月 18 日  星期五   陰天


        細B一言驚人... 驚訝 分類: 未分類

        細B平時都有打比我既習慣,其實我感覺佢平日既生活真係好悶,咁正常既...屋企得佢一個,身邊冇咩人可以係夜晚既時間陪下佢,同佢玩既最多係得隻狗,又或者佢既工人,不過工人又唔係佢咁接近既年紀,語言上有時都會雞同鴨講..

        咁佢尋日同我講電話既時候話,想我帶佢去西貢...西貢,都唔係一個易玩既地方,斜可以斜過新娘潭路(位置係北潭路),長由上水粉嶺去西貢絕對遠過去鹿頸,體力係需要更多,其實係考驗鬥志同膽識,因為由馬鞍山西沙茶座之後,根本就係冇單車徑,路窄要單車同車爭路,老實講齋玩西沙路係可以既,但係如果要行埋大網仔路及北潭路,需要既體力係相當大,叫B叔就可以既,細B我就真係有D擔心。除非細B真係體力奇好而我唔知既話,基本叫一個10歲既小朋友踩咁金...我覺得係好困難!

        如果細B可以單靠佢個人既實力,可以一口氣,唔洗推車上新娘潭路既400米段,即由大美督個D茶座再前D近山邊個間燒烤場起步,一路鏟上去漁農自然護理署八仙嶺站,呢個係上到山既基本要求。但係如果要入到去北潭路,咁就一定要自己能夠完成新娘潭路來回一次(中途停唔停都得)。

        點解我會以新娘潭既難度做單位呢?原因係西貢既路段分三段,

        1. 西沙路**中度**(馬鞍山西沙茶座開始),路段係漸上,水浪窩係最高點

        2. 大網仔**最易**(西沙路尾迴旋處開始至北潭涌,即保良局渡假營個邊),複合路式,少少上少少落。

        3. 北潭路**最難**(北潭涌至黃石碼頭,甚至加料行埋海下路),勁上而且好斜,有時仲要轉彎上勁斜,但過左北潭凹非常舒服,有長達10多分鐘既落斜,唔踩斜都有約40km/h....返轉頭比去更難#海下路我未試過單車入,行山就行過,難度相信一般#

        入西貢最大難度係,當過左北潭凹管制站之後,一般車輛唔係話入就入,即係話當你身處黃石碼頭,而你同時係單車係身唔想再踩好疲倦,咁就真係天大既「喜事」,因為當你call的士或客貨車如勁達、東方、雞記...未必入到,而且費用非常昂貴,所以唔想有去冇返,一係自己勤力d操多d車,第二冇膽既麻煩唔好搏,第三除非不幸受傷(通常係西貢北潭路炒車都重傷要call白車先搞得到),第四行返去...

        我估計細B最多只可以踩到西貢市中心,你話我請佢去滿記食糖水開心下就無咩所謂,但係去到大網仔我都冇咩信心帶到細B去(自己同細佬就一定得),因為由上水粉嶺出發都已經用左唔少體力,而且體力保留要保障到係可以安全踩到返去回程,而唔係一去無回頭,所以細B真係要諗清楚,慢唔係問題,而係體力支持與否既問題。






        訪客留言 (返回 HERBERT 的日誌)

        訪客名稱:
        電郵地址: (不會公開)
        驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
        俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
        [ 開啟多功能編輯器 ]