向來平安夜,都係好多人會認為良辰美境,乃是「搞野之時」...但係我唔係好認同呢個講法啦!講真感情既事,唔係寄託係性愛既事,亦都係啦...希望班兄弟姊妹唔好搞出人命就得啦!
平安夜我係公司渡過,我呢行邊到話放假就放假ga?做又36唔做又係36,放假係輪休,一係你就請假自己尋歡,一係你就自己乖乖地留係公司做野唔好搞事!
咁係公司,其實都係如常工作,如常都係見到一班客係到來來往往,唉!見到人地好SWEET咁情侶檔送人返屋企,自己就係個座頭食香蕉,呢D真係濕滯...講開又講,其實我都未試過同女友一起過聖誕,都唔係未既,其中一個係嘉怡!但係同佢行緊個時佢又係聖誕病左呢?咁咪又係有等於冇...
自問今年真係感情路上係「拋錨」形容,得阿寶!但係成日好快散,我覺得真係好難搞,我唔明白女仔點解可以小姐脾氣成咁...起初真係冇乜,但識耐左就覺得難搞,一樣米養百樣人,點解D老友行左幾年都仲係企穩陣腳,我個D就有頭冇尾,唔通即係正如D老前輩咁講:「玩過咪算囉...」
D老前輩佢地即係蒲開,佢地會覺得人到幾廿歲,都未有著落,索性唔搵個伴行到老,寧願周圍去游山玩水,得閒有心機就整個似樣既同自己玩下,唔玩就係咁先...我當然唔想行到呢個地步,自問屋企家不成家,其實真係好想有一個家既感覺,由細到大,我都感覺唔到有家既存在,即係我會覺得自己係呢到係「掛單」,終有一日會走...完全唔覺得家比到自己係溫暖!
曾經睇過好幾樣既占卜既野,算出自己係孤獨既命運,我唔知呢個係真定假,但係無可否認每樣占卜既答案差唔多相似,可能呢個真係我既結局,算...我已經唔期望有D咩改變,因為我覺得自己所做既努力係好難有人理解同明白,亦都係我所做既一切都已經冇咩要求,硬係結果好似白廢心機...
感情事,老前輩用一個心態「蜻蜓點水」,渴就飲,飲完就應該飛,飲過就夠了。我唔想係咁,我唔想再係短線飛行,但我可以點?
|