春雨綿綿,係一個多水既季節,我其實對春天的感覺嘛嘛!成日都毛毛雨,濕又濕唔哂!
我其實係有想過尋日係出車,練水戰!不過老實講,水戰既危險性係極高,因為意外率係高出平日晴朗天氣炒車10倍有多...
諗諗下,其實自己仲有好多野未做,因為我早前新年d利是錢都未入銀行,幫阿寶度計諗架車,又未諗好哂同唔夠靈感!唉!好似好多野堆埋一堆,好多野未做咁...
似乎,今日係一個理想既日子比我處理一d我未處理既事!究竟我仲有咩事未完成呢?