尋日,我自己一個出左去吐露港,咁我係要試幾種情況,斜路、平路keep速、平路要爆發、碌車...
咁尋日我由15:30由屋企出發,風向大概係東南風,處於逆風,溫度22至23度,咁仲有少少陽光,基本上都係一個對輪胎有好處,同時對TT車唔錯,用逆風跑,比順風仲快!
我踩大窩西,由水圍十字路直踩下坡落斜,65KM/H...突然咪標無數據!我諗個一刻有可能入左68KM/H,我都好驚訝!以前用開AM5都無咁快...
之後去到吐露港,平時我都幾難KEEP,因為海邊既逆風真係幾大,咁而家轉左刀鈴,已經開始再躲係大車之後。
咁吐露港係有D位有暗斜,對係上個時就會用力少少,咁始終重量唔同左既情況!我細佬就話我條鈴係比AM5輕,我唔係好覺!
當中我都有入去創新路試圈,咁我都有遇到架車比風吹斜左!呢個係刀鈴或者碟鈴常見情況...幾有趣!
最後,我去左孖橋,無意中見到阿董,哈!原來佢近排係新都做保安,同行WO!
一路都係同阿董都係吹住水咁返屋企,幾開心!佢架BMC其實真係幾好,有錢玩大車,都想整返部!
|