INFINITY CYCLING CLUB
Think your power is. . . . . . . . .  INFINITY

Herbert's blog                
MSN: [email protected]
FB: Herbert Cheung
Tel: 51339471

活動、個人近況:
    1.AF-1 Carbon刀鈴希望有救啦!Hirose生盡快幫我啤返一個框出黎比我就可以了。
    2.比賽近了,6月5日創新路。
    3.很愛她,可是好忙的也是她...
        HERBERT
        暱稱: Herbert
        性別: 男
        國家: 香港
        地區: 北區
        « June 2026 »
        SMTWTFS
        123456
        78910111213
        14151617181920
        21222324252627
        282930
        最新文章
        近日時事
        創新路比賽
        一哭、二鬧、三上吊
        人生原來就是這麼簡單...
        令人燥底既出車
        文章分類
        全部 (1257)
        wargame教學 (16)
        人生原來就是這麼簡單 (25)
        沒寄出的那封信 (4)
        為自己革命 (7)
        笑談herbert話 (9)
        單車知識 (18)
        未分類 (1178)
        訪客留言
        最近三個月尚無任何留言
        每月文章
        日誌訂閱
        尚未訂閱任何日誌
        好友名單
        網站連結
        Ben's xanga
        Steven's blog
        我的Xanga
        最近訪客
        最近沒有訪客
        日誌統計
        文章總數: 1257
        留言總數: 1353
        今日人氣: 14
        累積人氣: 129120
        站內搜尋
        RSS 訂閱
        RSS Feed
        2010 年 5 月 9 日  星期日   晴天


        創新路玩殘700c apollo大車 滿足 分類: 未分類

        今日天氣真係好熱,我同細佬本來今日約左阿四出去,點知衰仔佢就失蹤,電話又無人聽...直頭無法接通!

        咁好啦,既然留人處不留,我地自行練習,咁我地去科學園操車...但係出去個時就中招啦!天氣實在太熱,我同細佬都有d爆計既感覺!大窩西既廢氣好勁兼唔散...有d wing wing地兼腳軟軟既感覺,一d都唔爽!

        之後,我一路幫細佬頂頭,其實係幾辛苦,因為我深知道如果放佢上黎佢好快沉,唯有自己踩快少少去頂多一刻得一刻!不過去到吐露港個邊,又要再頂...因為較大既逆風,今次真係頂到嘔...

        好啦!今次少有地去左單源,主要都係問有冇55T大餅片,咁同樣地係眾多大小單車鋪同一個ANSWER,無!講下55T大餅片既故事...其實呢我而家裝左刀鈴之後就發現刀鈴其實回力真係好大,對小輪黎講53T實係輕腳到不得了,因為回力導致餅每一次落腳都係好輕鬆,其實原理係好簡單...如下

        一般鈴情況: 餅自轉一圈,一般鈴就係會同樣自轉,但唔係一圈既FIXED GEAR,係帶有餘力性既迴轉,因為HUBS既啤鈴有滑動既情況...情況就係餘力會隨住動力提供減少,最後鈴就0速沒有旋轉。

        刀鈴情況: 餅自轉一圈,刀鈴同樣自轉,帶有餘力性既迴轉,但係刀鈴有兩個功能,一是對抗逆風阻,二是提供慣性回力反供動力輸入區,令其駕單車者輕鬆及更有速度...刀面愈大,回力愈大...

        我需要55T既原因就係因為刀鈴回力大,直頭推到我隻行到好快,咁如果我換隻大D餅,咁我咪可以有更快既速度,唔洗53T咁樣超級摩打腳囉!不過現階段都係托大埔登山者ANGLE姐幫我處理中...

        講返創新路,今日都係不停咁兜圈子,我地兜圈兜到自己行左幾多個都唔記得,好似係16個到...是旦啦!個過程好玩就得架啦!

        最好玩都係去到第6個圈既時候,其實我同細佬一直都知道有人想做低我地,咁有一位車主踩APOLLO藍色既四眼哥,咁佢好得意,單車衫褲加對白飯魚,呢個著法真係幾「新穎」...

        好啦!我地兩個已經係到玩緊拉鋸,都有成6個圈!佢中途加入,擺到明踩場,好明顯呢D心態就係以為自己用白飯魚踩贏LOCK踏好威威,其實呢個係佢自己一廂情願,好!我同細佬交足料同你拼下,呢條友有權利就無義務既,入黎玩就癡風尾,但作為大車洗唔洗食細轆風尾?講真無乜效果...唔好當我有條刀鈴無敵咁架!

        好啦!佢踩到咁上下就想玩扯出去,我知道佢有意圖想取笑我地小輪徑點快都唔夠大車黎咁,我同細佬一夾車好快就已經過左佢頭!根本係不費吹灰之力完成到既事!玩左6個圈到,佢投降了!返回創新路公廁靜坐,明顯地佢踩到夠哂皮!而且有爆計樣出現左,頭dup dup不太精神既樣子。

        我同細佬已經推斷...呢個哥仔好可能比我地折磨到爆計...

        無意中,我發覺原來兩兄弟係有粉絲睇緊...係一位dahon既肥仔,一直用相機係到捕捉緊我地,呢個真係估唔到...更有趣既係,我地係公廁見到Thomas,超搞笑...原來佢同佢哥哥及爸爸家庭樂中!原來佢屋企係單車世家...

        埋尾,我地去左科學園飲野,又去苑記食野,點知落好大雨...咁我地兩個人本來打算搏一搏踩返屋企,但諗落真係好危險,其實大窩西近期工程都幾多,咁仲有既係車多,我會覺得雨中回家傷車不但止人都辛苦。

        本來我打算call客貨速遞,點知勁達同埋便利都自摸爆棚無哂師傅,結果我同細佬都係搭火車返屋企...屌!又要拆碌...






        訪客留言 (返回 HERBERT 的日誌)


        sf1314 於 2010-05-10 06:26 PM 發表:
        開心完盡興完應該好d啦!=]
        壓力唔係拎你條女同其他人比較,,
        係同佢表達你想要既野,,
        同埋你期望同佢取得既成果~
        你唔比信心佢?
        邊個會比信心佢先?
        情侶之間應該互相欣賞,,
        支持同鼓勵對方嘛:)
        [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

        網主回覆

        我諗今次令你失望了...我同佢分手了
        Posted at 2010-05-12 08:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


        訪客名稱:
        電郵地址: (不會公開)
        驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
        俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
        [ 開啟多功能編輯器 ]