INFINITY CYCLING CLUB
Think your power is. . . . . . . . .  INFINITY

Herbert's blog                
MSN: [email protected]
FB: Herbert Cheung
Tel: 51339471

活動、個人近況:
    1.AF-1 Carbon刀鈴希望有救啦!Hirose生盡快幫我啤返一個框出黎比我就可以了。
    2.比賽近了,6月5日創新路。
    3.很愛她,可是好忙的也是她...
        HERBERT
        暱稱: Herbert
        性別: 男
        國家: 香港
        地區: 北區
        « June 2026 »
        SMTWTFS
        123456
        78910111213
        14151617181920
        21222324252627
        282930
        最新文章
        近日時事
        創新路比賽
        一哭、二鬧、三上吊
        人生原來就是這麼簡單...
        令人燥底既出車
        文章分類
        全部 (1257)
        wargame教學 (16)
        人生原來就是這麼簡單 (25)
        沒寄出的那封信 (4)
        為自己革命 (7)
        笑談herbert話 (9)
        單車知識 (18)
        未分類 (1178)
        訪客留言
        最近三個月尚無任何留言
        每月文章
        日誌訂閱
        尚未訂閱任何日誌
        好友名單
        網站連結
        Ben's xanga
        Steven's blog
        我的Xanga
        最近訪客
        最近沒有訪客
        日誌統計
        文章總數: 1257
        留言總數: 1353
        今日人氣: 68
        累積人氣: 128926
        站內搜尋
        RSS 訂閱
        RSS Feed
        2011 年 4 月 12 日  星期二   晴天


        呢個星期唔簡單 分類: 未分類

        呢個星期,岩岩有好多事發生,咁係我單車練習既歷程當中,我完成左1周的訓練,呢個訓練都唔係話簡單,5個圈連續+5個圈分散續個來,6日我練哂!無可否認,呢個練習相信好多一般既香港玩家都覺得辛苦,因為呢個programme始終係供應比賽前練習用,亦都係希望各位單車界人士真係唔好亂試,呢個programme都算係小辣,不過係每天小辣而變成大辣,第一踩完係可能覺得無咩事呀...咁你就大鑊啦!第二都係無咩大感覺,係辛苦少少,到第四日先至係真正既開始!

        奇怪既係,我的會員KENNY亦有興趣加入同參與,唔係比賽但又試呢D Programme,唔係話唔好既...只不過以佢暫時既體能,佢玩左3日已經放乾電池...唉!唔係好事...以佢平時參與校內的運動會,而佢既獎項係幾易上手,即係表示校內運動氣氛係有,但係唔及其他學校高漲,亦都係訓練水平唔及其他學校高,粉嶺馬錦明學校一直係北區既掃獎程度係弱,暫時龍頭都仲係心誠(球項、越野)、喇沙(徑項、田項)、救恩(水項)、李家誠(排球)、陳朱(球項)、禮賢(球項...就快完蛋,甲組都畢哂業)、鳳溪(徑項20多年都係無變係咁勁,足球...好多都入左區隊)

        咁我總算挨過左訓練,亦都係我既教練阿權係我第六日最後一個圈出手玩下,佢即席表演左一場可能大家都認為灣岸遊戲中先發生到既事,zip貨櫃!當然唔係真既5.5頓車(真既5.5佢死左9世),我做左佢既貨櫃,係創新路鐵橋位返迴旋處既斜路偏右,即係石膊牆,我只係留返半米都唔夠既位置同條石膊,佢即刻比油大力扯上,我個一刻啞左...原來唔夠半米既位置,都可以做zip貨櫃!而且速度係可以有45km/h以上,我比佢zip既時間係6秒,之後佢就飛走了...頂~人黎架?

        另外,今日同阿竇去睇海猿,唔錯!個故事一如己往,乜野大件事...救人...大難不死必有後福既ENDING,但係今次加多左喊位,例如仙崎大輔佢送佢老婆當中既禮物,呢個真係幾Touching!

        海猿令我好深體會到日本既災難性,即係地震送海嘯,海嘯完左仲有核危機,仲要有餘震...我唔知呢d係唔係天理巡環,當年日本入侵華,南京殺害左幾多華人,其實仲有呂順...今日大家可能未諗到,點解電視台無東華、保良局、仁濟之類既慈善show...或者呢d都係天意!

        講下內心世界同埋感情事,最近我又係電話遇上阿塋...大家都可能會諗,喂!呢個女子已經唔係第一次係你呢個blog出現,亦都係佢既前方同紀錄都係麻麻地,你仲打算砍個頭去?

        好老實講,我到目前都仲係15 16,因為我都係到諗緊對方搵返我究竟有咩目的?但大家都可以排除一些可能性,第一:對方唔係因為失戀或者比仔飛,想找個人zip時間做停機砰...第二: 不是缺錢要吸金(講真我都係窮蛋,何以見得我有錢?)第三: 唔係偷跳..

        我最唔明白既係,佢無啦啦搵我,唔係咩大事件,又唔係咩節日突別有個感情既feel,何況我同佢都隔左成年多無見,咁佢想點呢?感覺怪怪,但又要硬住頭皮應付,真係教人不知所措...






        訪客留言 (返回 HERBERT 的日誌)


        andyout 於 2011-04-13 04:02 PM 發表:
        comment :)
        [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


        訪客名稱:
        電郵地址: (不會公開)
        驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
        俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
        [ 開啟多功能編輯器 ]