星期三,好多時都係最難過既一日,因為星期三咁岩係每個星期既中間,每次係星期三返學既時間,我都會好容易想訓,不過今個星期三係清明節,可以一個假期小休一下,挺好的!
呢排真係好熱,開冷氣又略為不太環保,開風扇又唔係好夠涼,甚為令人矛盾,唉!屋企有少少向西,黃昏時間西斜既陽光射哂入黎,而家清明時期仲慘,如果d文彩好少少,都識個句「清明時節雨紛紛」,又熱又濕,係屋企入面有時都幾難頂...
如果識我既朋友今日睇到我日記,又冇節目,可以搵我一齊去下街玩下!我唔係太想係屋企...