公私分明呢樣野真係好重要,工事時應只作工事,私事還私事,呢個道理好多人知道,不過又有幾多人識得咁做!
公私唔分明,其實係反映你個人既處事係幾有問題,好容易將一d工作與私事混為一談,繼而好容易將一d小事搞大!所以我不論如何,係學校盡量都只係做自己既工事,相反某些同學卻係唔明呢個道理,經常係課堂上做一d唔合環境做既事,例如串人...串人唔係有d咩問題,不過希望佢地應該首先諗下自己身處既場合!不論場合是何處,首先諗既條件係自己係該場合所作既行為,諗下岩定唔岩!可惜佢地依然都係毫無禮儀地大聲講野,基本上係有點擾亂課堂...不過都算啦!我唔再理會佢地既事,的確呢d事唔係一個好既事,咁唔理反而會比較好d!
將人地既事混為一談,的確係有損人際闔係,不過好多時人就係咁,咩事都好似「大達地」攤出黎同人地互罵,係好多材料捉住人地痛腳,不過咁多點呢?廢盡唇舌,人地唔聽你講就係唔聽,有point又點呢?人地一樣有野話你,只係睇佢罵得係多與少...
人地咁罵過黎,我只會以「關人隱事」既態度處理,話知人地罵咩都好,但唔好以為呢個係「鴕鳥政策」,當一d野唔岩既時候,我不論如何都會出聲,不過當然係指係適當既時候啦!
要罵人就要搵適當既野黎罵,搵埋d無厘頸既野,仲要加埋自己少少幻想同創意,唉!咁罵呢d野唔單只係冇腦加幻稚,仲要反映出個人連最基本公事私事都分唔開,唔講做大事,連呢d事都處理唔到,咁不如節省少少啦!
|