econ呢一科,總係比我永遠失望,理論又難又複雜,我唔知點讀好...
前幾日test完econ,今日就發卷,唉!20分滿分,我先攞到7分,連4成合格分數都冇,咁樣讀落去還有意思咩?
努力去溫努力讀,分數又係咁,唔讀又係同一樣,咁即係點呢?即係話我無論點讀,依舊都係冇收成,全年既大測小測再加埋考試,都係唔合格,小測只係合格一兩次,其餘全部都係差一兩分,咁就算我會考幾咁高分,咁都係比d平時拖垮哂,就算係試卷係A grade,加埋平時分咪又係得個B
不如講返近少少,econ經常唔合格,考試又點會出現「奇蹟」呢?而且我唔係只有呢科fail,仲有maths同會計,會計易可以好易,但難可以好複習,一錯可以拖延到成題都錯埋...maths不再話說,天生唔得就係唔得,最慘既係學校下下都話要5科合格仲要平均分合格,平均分今年搞得掂,但係五科合格都仲係好困難,成日都係攞到四科合格,學校有補考又點呢?你最後唔合格咪又係要唔比你上,我唔係仲話可以留班repeat多一年,而係我係要走,走即係冇得再係禮記,我都想係禮記攞住畢業證書咁走...
如果都係上唔到,難道要我去其他學校過左個中五,係咁依考埋個會考,是是旦旦咁攞住幾分(如果有8分都已經唔錯),之後點呢,一係讀ivy,一係就出黎做野...我零願出黎做野,好過一直讀埋一d香港既冇聊既教育,讀到咁深又點ar?比個獎你咩?
|