尋日,老婆仔佢就要同屋企人去澳門,咁我呢個傻佬就呆呆滯滯咁係屋企,唉!好悶ar!好想佢快d訓黎呀!
咁往年我地成家人會去我阿麻屋企,不過今年就唔同左,我阿媽因為非常嬲,我老豆只係得一個自已返左去先,我地兩兄分就完完全冇理佢,我地遲d先至返!
係出面,我同細佬一路都係悶到抽點煙,一路都係搭火車搭巴士,講真都幾悶!返到去阿麻到,基本上都係冇野做,除左同阿叔打機之外可以解下悶,其餘都係同d親戚吹下水,抽下煙!等左好耐,我足之等到我老表返黎,有老表就唔洗咁悶,因為我可以有陪去打機!食左飯之後,我就同佢出左去打機!
係呢d咁既情況,我都係覺得我老豆死性不改,我覺得佢都係咁,算啦!呢個家睇黎都係好快會完蛋...
|