出邊好人鍾意古巨基,唔知你係咪其中一個呢?
我就普通la!好記得個時細細個時,見到古巨基好普通,開頭只係覺得佢只係一個唔係好撈得起,之後有一段長時間佢係隱左形,但係出面既人依然繼續唱佢既歌,例如友共情...
到左近呢兩年,佢又撈返起,一隻歌 愛與誠,咁又搞掂左...
佢真係令我好服佢...
喂!呢排佢有咩新歌ar?