INFINITY CYCLING CLUB
Think your power is. . . . . . . . .  INFINITY

Herbert's blog                
MSN: [email protected]
FB: Herbert Cheung
Tel: 51339471

活動、個人近況:
    1.AF-1 Carbon刀鈴希望有救啦!Hirose生盡快幫我啤返一個框出黎比我就可以了。
    2.比賽近了,6月5日創新路。
    3.很愛她,可是好忙的也是她...
        HERBERT
        暱稱: Herbert
        性別: 男
        國家: 香港
        地區: 北區
        « June 2026 »
        SMTWTFS
        123456
        78910111213
        14151617181920
        21222324252627
        282930
        最新文章
        近日時事
        創新路比賽
        一哭、二鬧、三上吊
        人生原來就是這麼簡單...
        令人燥底既出車
        文章分類
        全部 (1257)
        wargame教學 (16)
        人生原來就是這麼簡單 (25)
        沒寄出的那封信 (4)
        為自己革命 (7)
        笑談herbert話 (9)
        單車知識 (18)
        未分類 (1178)
        訪客留言
        最近三個月尚無任何留言
        每月文章
        日誌訂閱
        尚未訂閱任何日誌
        好友名單
        網站連結
        Ben's xanga
        Steven's blog
        我的Xanga
        最近訪客
        最近沒有訪客
        日誌統計
        文章總數: 1257
        留言總數: 1353
        今日人氣: 23
        累積人氣: 129077
        站內搜尋
        RSS 訂閱
        RSS Feed
        2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


        阿B生日,海洋公園遊記 愉快 分類: 未分類

        尋日5月13日,亦即係我細佬生日,我同佢成班fd一齊去海洋公園玩,咁有我、細佬、阿妹、馬忠成、阿細,同埋蔡倫,今次第一次見,咁都覺得佢幾nice啦!

        生日既細佬,佢去海洋公園有得用免費入場,當然其餘既人都係185蚊。我中三個年同3c個堆人玩,個時夏天7月幾好熱,今年未到7月,但已經熱到已經好似暑假咁!真係好得人驚!

        我地一入到海洋公園門口,我係覺得個公園已經唔係一個香港人既地方,好似國內既歡樂谷咁,一團又一團既國內旅行團,最得意都係個d日本團,d日本人係好有紀律,排隊排得好好,相反我地既同胞,真係懶理導遊,一邊抽煙,一邊吹水,一d仲係到放痰,似乎我國既同胞真係有d點可怕,希望2008年奧運,呢d景象唔會出現啦!

        我地由正門個邊入,我見到阿妹已經成頸汗,原來一個大汗妹,d汗係會勁到好似一罐可樂剛從一個雪櫃抽出來咁!

        首先,我地成班人都係坐cable car過去有機動遊戲個邊先,原來阿妹同阿細好驚高,哈!呢d咁既高度,我行山都唔知面對過幾多呢d高度。我同細佬係咁影相,點都好啦!我同細佬真係黎海洋公園尋兒時回憶,我仲好記得,我細佬好細個時座cable car係好開心。

        之後到左機動遊戲個part,第一時間玩海盜船,阿細呢個傻婆真係傻到七彩,明知自己唔敢玩,又要充大膽,一上到去玩,縮埋一堆,我仲好記得我大圍青龍呢間已經結業既遊樂場,個時我同我老豆玩,我仲好記得我個時好細個,咁我上到去,玩到我驚,係到叫:「幾時可以停船ar!」

        後來,我地一齊再玩跳樓機,跳樓機其實真係好廢,一味得個跌字,冇咩野好可怕,除非你比rollar coaster百幾米個d我玩啦!

        玩完跳樓,再玩個轉轉!呢個轉我覺得好暈,佢個d G力唔大唔少,好難去適應!阿妹仲話好暈,有少少企唔直!

        人總會尋求刺激,有樂園就有過山車,過山車有360度有三個,上G力真係好勁,雖然我有玩過,但都同樣地非常enjoy,同細佬一齊大叫,食風個下都食得好爽!我一直都有諗,如果係過出車上面食野,仲要飲埋野,睇下d食物會點!

        之後,我又有玩越礦飛車、太空摩天輪...好正!不過玩到好wing...

        阿妹幫我地起左個花名,我比人叫做可愛豬,細佬比佢叫做奀枝枝大馬騮b,阿妹我地改左佢做阿蕉妹!

        玩到咁上下,去兒童王國座火車仔,我細佬同阿妹就一架火車,我自己就一個單挑,我一個人自己座,咁大個庭係個小火車都幾滑稽...有點無奈。

        去完海洋公園,同阿妹係火車上面講左一大輪臘筆小新,又咩百變小櫻!總之好鬼好笑!

        之後同我細佬阿媽去慶祝母親節,我同細佬買左枝花比阿媽,食左個扒!

        **************************************************************************

        今日,有一個好遺憾既消息,我同青蛙一齊左5個月散左,大家唔好誤會我唔係為左一個阿熒而分手,而係我覺得我同青蛙一齊,我唔開心,我同佢一路拍就一路喊,今日我喊夠啦!我再係咁落去會抑鬱至死,大家唔好太擔心我,我真係冇事,我仲係一個挨得住既人,我知道有人反對我同青蛙既分開,希望反對既人明白我既苦處,我唔想再係咁唔開心,我唔想比大家見到我每一日以淚洗面,我唔想比大家麻煩要去聽我既哭訴,你可以罵我花心,但你地明唔明白我傷心?我唔開心,我日日煙仔當食飯,我食唔落野,你地又明唔明?我唔開心到差d想死,你又知唔知?

        我傷心,我知你地關心我,我去搵第二個,點解你地會不太贊成我繼續同佢一齊?有人可以一take過,一劑搞掂找到真愛,但係呢種福氣,唔係個個人都有,我冇咁既福氣,我要行得更多,先至會知道自己既真愛係邊!呢個世界,我知道有真愛,我相信阿熒,希望大家比機會我去愛,我知道阿熒比左好多心機,係我唔開心既時候,青蛙仲要繼續令我好唔開心,係阿熒救左我!係佢帶我由唔開心去到開心,係佢令我重新企返起身,否則大家今日見到我可能已經係墳場!

        阿熒係我既救命恩人,佢好鍚我,我同佢一齊,我會開心!放心!我係呢到同大家保證,我會比心機去同佢一齊,我今次拍拖,我會對住大家講:「今天,我同阿熒活得快樂,感覺良好!」

        多謝steven、jack、細佬阿B、msn中既葉偉豪哥哥、油大哥、suki、嘉怡、阿叶等(未有列出名既唔好太介意啦),係當中比左好多意見,提醒左我既,做左我盞「燈」,帶我走過傷心。

        青蛙...對不起!你傷得我太多,回望你,爭吵過太多,我們完了,you are fire!不過我們還是好朋友!






        訪客留言 (返回 HERBERT 的日誌)

        訪客名稱:
        電郵地址: (不會公開)
        驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
        俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
        [ 開啟多功能編輯器 ]