今日如常咁工作,都估唔到意外會發生係我身上...
朝早照舊咁返工,工作都算係幾順利,下午時間開始啦!12點打後,人客多左,外賣都多左,我去一個外賣,係去新康街既信興藥房,我送完之後就回程去公司,咁我每次都係會經過新樂街,個邊車比較多泊左車,我例行都係望下左望下右,我今次就出事啦!我望左,以為冇車,點知一出車就出事啦!我比一架七人車撞到,好彩就唔係正切撞正,否則我一定重傷...
之後我架單車就前輪嚴重損壞,我同個司機都好驚啦!兩個都好亂,之後我都問返佢有冇事...不過我就唔打算追究d咩,只係覺得執返一身彩就算啦!
咁我返到鋪頭,我就即刻坐左係到,後來我打左比我細佬,佢趕到黎,同我睇一睇,佢都覺得要白車,咁佢幫我打左999,叫左白車,又有警車,個d救護員就同我check野,之後差佬就同我follow個事件,搞左一大輪,就去左北區醫院。
去到北區醫院,排左一輪隊,我就照下X光,做下一d檢查,醫院比左d止痛藥我,但我就覺得隻腳已經冇咩大礙,我都冇食到!之後仲同細佬慢慢行返屋企,一路行一路食左枝煙仔,阿b就服左我,都唔明點解我可以比車撞完,都好似冇咩事咁...咁我就覺得行山咪仲多傷,咪又係傷住照行,一路直踩到落山!
|