尋日畢業禮,可以話係足之可以得到一個解放,係禮記雖然開心,但我唔鍾意讀書嘛!讀完中五,成個人鬆哂,與其終日係本書上面,點解唔花d時間搵銀,我一睇書睇報紙就好易想訓...
咁我咁大個人呢,小學個時攞過一次獎,係生活誌寫得好,自此之後都冇咩點攞獎...本來諗住今年畢業就好平凡咁過,諗唔到自己跑步都可以攞獎,個d跑校圈,我跑左300個,哈!獎牌一個,仲要有兩張證書,爽!
呢個獎最有趣既地方係,有三個人攞,一個係我,一個係jack,一個係阿意,我同阿意都越野隊,阿jack就係一個普通既跑手,我地三個同一班,估唔到我地一齊攞哂!
今日返工先好笑,我實在太累了,我係0751先至起身,而且我而家係冇單車係手,返去鋪頭都要一段時間,好彩我行得快0809已經返左去,出奇地店內既人冇對我有d咩反應,只係一聲早晨...我開頭以為會比人罵!哈!無事
Irean今日「天氣晴朗」,好好既語氣,真令人覺得舒服...朝早既外賣好少,得個386蚊,下午仲少,得個500幾蚊...星期日既外賣突別古怪...
|