今日我阿媽同細佬走左出去買相機,咁我細佬已經請求我阿媽買呢部相機好耐,的確佢係一個非常熱愛影相既人,佢有一部咁強既機,希望佢可以影多d靚相啦!
咁我今日都係返工既,我都想我可以出去陪阿d去睇下相機...但始終都係想賺多d錢,咁咪只好多d返工lor!放假唔怕冇我放,只係睇下你夠唔夠體能,同埋你敢唔敢做...坦白講鴻利真係迫走好多人,收銀阿珊,阿強,仲有幾個我唔係好識既...
我係沙田會合細佬同我阿媽,我細佬當然係好開心啦!我阿媽就都係開心,之後去左城門河個邊影左好多野,水、雲、花...跑步既人都照殺...超開心...
之彼夜晚玩晚景,玩慢快門,玩到車有鬼影,好得意又好型
|