INFINITY CYCLING CLUB
Think your power is. . . . . . . . .  INFINITY

Herbert's blog                
MSN: [email protected]
FB: Herbert Cheung
Tel: 51339471

活動、個人近況:
    1.AF-1 Carbon刀鈴希望有救啦!Hirose生盡快幫我啤返一個框出黎比我就可以了。
    2.比賽近了,6月5日創新路。
    3.很愛她,可是好忙的也是她...
        HERBERT
        暱稱: Herbert
        性別: 男
        國家: 香港
        地區: 北區
        « June 2026 »
        SMTWTFS
        123456
        78910111213
        14151617181920
        21222324252627
        282930
        最新文章
        近日時事
        創新路比賽
        一哭、二鬧、三上吊
        人生原來就是這麼簡單...
        令人燥底既出車
        文章分類
        全部 (1257)
        wargame教學 (16)
        人生原來就是這麼簡單 (25)
        沒寄出的那封信 (4)
        為自己革命 (7)
        笑談herbert話 (9)
        單車知識 (18)
        未分類 (1178)
        訪客留言
        最近三個月尚無任何留言
        每月文章
        日誌訂閱
        尚未訂閱任何日誌
        好友名單
        網站連結
        Ben's xanga
        Steven's blog
        我的Xanga
        最近訪客
        最近沒有訪客
        日誌統計
        文章總數: 1257
        留言總數: 1353
        今日人氣: 13
        累積人氣: 129119
        站內搜尋
        RSS 訂閱
        RSS Feed
        2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


        環萬宜水庫遊 分類: 未分類

        萬宜水庫,全港最大水庫,儲水量排第二,次於船灣淡水湖,以次我經常以為船灣淡水湖可以環湖行哂可以大半日行得哂,萬宜水庫應都得啦!係呢兩日既露營,完全令我對萬宜水庫改觀左。萬宜水庫唔係大半日行哂唔得,而係需要更多時間,更多既體能,先至完成到成個環湖...

        7月25日,時間0700,由屋企起步,行出黎個時經過一d路個時引起左唔少人既注意,始終咁大個背囊,一定會令人好好奇。搭火車個時,先至係最麻煩既時候,因為係一個咁迫既位置,又驚個背囊撞到人。

        我同細佬今次係第2次兩個人一齊去玩,露營經驗係4次,可以話係經驗上都夠既。由麥徑起點開始,行入去浪茄,呢3個鐘真係幾難頂,當時氣溫相信都有34度,而且我同阿B都係full gear,我27磅,佢都有23磅,所以真係好辛苦。係入浪茄中途我地係西壩要避暑,呢個係夏天行山既特點,大多數都要入去有cover既地方避避,否則多數都係中暑,再行肯定凶多吉少,呢個知識都係我係外展學返黎,真係外展學個d野,到而家都係咁受用!

        咁係西壩冇所事事,又見12點,我地開爐煲野食,如果唔係行山淡季,應該會幾多人,但係尋日係水靜鵝飛,有d荒涼既感覺!

        我地食完野個時已經1300,咁又要行啦!中途既路段愈來愈多起伏,辛苦就當然辛苦啦!行左一個鐘,到左東壩,「工」字石係東壩既標記,去浪茄仲有兩公里,無意中見到一team教會人士係到休息緊,咁呢team教會其實見到佢地既裝備都唔係好勁,不過係一般之中,佢地已經係唔錯!

        我地其後再行,經過一段唔少既樓梯路,睇住個浪茄灣真係幾爽!到左沙灘,真係好開心,但係要做既野係未做完,我係營長當然係要立即做第一件係開營,而阿B都係做炊事員,佢第一時間都係去水位睇下個水源係唔係正常,浪茄真係好好風,我開營都係有d困難,成日d風都係吹到個營飛起哂,咁好彩阿B好快就返到,咁大家一齊搞掂哂。其後就係set營,係咁大風既情況,當然係加埋營繩會更加好啦!今次係我紮咁多次營以來,我係第一次使用營繩,咁我係外展都有學紮營,不過我就冇學過用營繩,開頭都有少少思考時間,後來都諗到點紮繩,仲諗到點樣掛起d衫,因為d衫行遠山都幾濕。

        處理左食水問題,我同阿B就放底工作,大家一齊走左出去沙灘玩,我細佬係一個相機迷,當然要由佢去「開炮」啦!我尋日就做左佢既攝影對像,哈!佢影相真係好有計,手勢唔錯!中途見到一個新手,佢全身都係平野「狼仔」(mountain wolf),狼仔背囊,狼仔沙漠帽,nikko鞋,件衫貴少少係lafuma,褲係什麥,都算係好!我同佢過下招,吹下水,唔錯!佢就情佈攞得少係個邊問人就真係慘d,萬一冇人佢都幾大煲粥,可能身上冇map一路行一路望,呢d冇人幫情況就真係幾恐怖!

        夜晚1800,阿B開始左佢炊事員既工作開飯,我個d都係睇下個環境既變動,即係安全人員啦!係食緊個時,教會個班人終於都黎到,無意發現展浩(我學校既助理),哈!原來佢係黎呢到帶隊,成隊基督少年軍都係同我細佬差唔多大,不過成team人就比較少爺兵,見到一隻蟻都要驚一餐,唉!回想起自己係外展,對住既係蜈蚣、水蚤、蜘蛛...自己都係一手一腳去挨過左, 未見過世面既就係咁上下...

        之後又係入水既時候,我都係同阿誠一齊去入,始終路段好黑,而且附近可能有野豬,單挑始終有危險既存在,都係兩個安全d!咁展浩佢個team人就好出色啦!煎下魚仔,又整下肥牛,唔錯!

        食完飯,洗野個陣時,冇啦啦係個營邊有隻蟹!呢d蟹多數都唔會攞黎食ga啦,當然係玩ga啦!開頭隻蟹比放左落個煲,隻野都唔係好知驚,後來我地shake下個煲,隻蟹係個煲狂跳,哈!精彩既地方黎啦!我地犧牲少少煮食燃料,之後就開火,仲要加左兩湯匙既水,隻蟹係30秒個時開始feel到熱,狂跳,仲要跳唔停,真係笑撚死!其後隻蟹四腳朝天,死左~阿B就話啦:屌!咁撚快就死撚左,谷鬼氣!其後將隻蟹擲左出去!

        我同細佬之後都係訓左啦!本來打算0230起身,其後覺得體能上未能夠應付,所以都係選擇一覺訓通頂...

        一起身就0630,其實個人都仲係好累,基本上叫做未訓醒,我就開始pack好d營!係著鞋個時,我就比細佬早著,不過到我細佬著個時,嘩!~~~有成200幾隻蟻,仲要係「空軍」成隊飛哂入去,阿B一整對鞋,真係想講個屌字!所以話呢,著長boot好過著低筒,咁我就幫阿B係用煙仔薰,d蟻仔就乖乖出哂鞋,全部仆哂街,比我踩死左好多!

        pack營,執好哂d野,之後就上山,呢段山路由浪茄上西灣亭,都幾吃力,行左300幾級梯,都咪話唔辛苦,仲要大熱天時搞d咁既野,好攞命!

        行到西灣山既亭仔,見到就快到中午時間,當然又要係到hea一陣,都係避暑時間啦!我係果到見到唔少人,有老外、單挑既獨行俠、一team既輕裝...幾個鐘係到等呢,就真係幾悶既,咁我細佬又要影下相,我就累累地,不如訓下教...

        1300啦!見太陽冇12點咁攞命都係急急腳閃,途經個段基本上係冇人,諗返起都覺得點解自己會咁勇呢?途中行去吹筒坳,該地方係荒漠地區,極旱!連地下既沙路都係已經旱到裂哂!

        西灣西路真係好靜,聽到既係雀仔聲、飛機略過,之後都係自己同細佬既腳步聲。途中一直冇人,水量開始下降,人既汗倒返轉出得多,經歷左兩個幾鐘,我地足之出得返去北潭涌,亦即係我地既起點!到左點ar?齊齊同水講byebye,放哂身上既水減磅...

        之後我地搭巴士去到西貢市中心,我地去滿記食糖水,其實我都係第一次去到滿記既樓面食野,哈!我食左哈密瓜西米露,阿B食左個綠豆涼粉,夾埋都係34蚊,要用「零修辭」形容該糖水既好食!

        就咁樣,我地就完成左環萬宜水庫之旅,都係用「零修辭」去形容行程既美好之處!不過下次都係唔會咁熱天氣去浪茄,因為實在太熱啦!

         






        訪客留言 (返回 HERBERT 的日誌)


        chuchu 於 2007-08-01 12:02 PM 發表:
        煲蠏果陣,你地有冇諗過"除了足印 不留痕跡"呢?
        [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

        網主回覆

        師父,你知我地d男仔有時要玩變態野,唔玩又唔安樂,我地係樂行玩個時,你都應該見得多啦!放心啦!我唔會玩咁多ga啦!
        Posted at 2007-08-02 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


        訪客名稱:
        電郵地址: (不會公開)
        驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
        俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
        [ 開啟多功能編輯器 ]