近排係鴻利真係冇啖好食,其一係外賣員工已經只係得返我一個,我呢幾日都係單挑渡日,日子真係好難挨!
黎緊既9月5號會係我離開鴻利既日子,講真個句真係做夠啦!受氣我都受到夠啦!對住隻高妹我真係火都黎,我只係覺鴻利雖則老闆及其一家人都對員工幾好,不過人工真係低得滯,如果一入職我覺得應該要有返二十二蚊會比較合理,話哂鴻利係個盈利上都有唔少,應該要係適當既時候,調整一下個薪金...
我屋企個邊既「甜蜜蜜」,開業未到,只係試業階段,情況就唔多樂觀,係一日既生意入面,都係得個幾百,最無奈既係豆腐花,成筒set好哂,倒頭來都係得個倒字,有時候都覺得好浪費,但係為左保持食物新鮮度,犧牲一點在所難免...
我係「甜蜜蜜」崗位係收銀加侍應,咁現時就係店內,我兩個表哥都係做小食,即係廚房,我媽係水吧,而家就有兩位員工,我阿姨都係收銀,我係同佢接力,我細佬暫時未定位,都唔知佢識d咩...算!由得佢咩都搞一餐啦!
|