今日岩岩出左糧,得到2475蚊,仲有9月1至5日,都係個句,人工好少,想買下野都唔係好得...
近排有好多野都想買,不過回望返自己個bank,真係d錢少得好可怕,得個8千多dd,夠食唔夠洗,我最驚既係屋企鋪頭會係冇profit,搞到loss得好勁...當然梗係唔想搞到倒閉啦!鋪頭暫時都係賺得好少,每日都係幾百,其一係人流量唔係好多,偏靜!唉!呢下子先至唔掂,有時我自己都有d擔心...
出左糧,我都諗緊買咩電話好,本來我睇岩w200i,不過我覺得冇藍芽係好唔方便,之後都係打消呢個念頭,我覺得自己錢係太少,根本唔夠自己開支...唉!想獎勵一下自己都唔得,悲~
|