上左ive,有好多野唔同左,今日足之領教左中文堂既滋味,都係個句:「唔係呀化?」點解我會有咁大反應呢,其實就係中文堂既授課語言居然係普通話,呢下子我真係呆呆地,坦白講我自己d普通話就唔係咁好,讀中學時都要花左好多時間先至係普通話呢一科合格,而家係中文科,我都有少少擔心...
識聽,但係講個方面就真係好差,我講得出既,其他人係會聽唔明,遲下仲會有oral,死啦!點算...