今日我鋪頭正式開張,以後我將會係一個小店既太子,哈!真係爽!
咁我今日就返學,未能夠準時係12點正式開張時間入鋪頭,錯過左剪綵既時間,真係有d可惜...唔緊要啦!落到場對住一大班到左既朋友同埋親戚,成班友仔都玩得好癲...當然最開心既梗係我阿媽啦!佢足之達成左做老闆娘1號既心願啦!而老闆娘2號即係我阿姨,佢都開心到不得了,我老表阿牛足之可以成為店中既總廚,唔洗再係better oil做埋d二打六角色!我就做太子一號,我可以脫離鴻利呢個洗到人盡既地獄,係我點人唔係人點我!我細佬即係太子二號,暫時未定位,基本上都係後備,太子三號係我表弟維記,太細個,未落得場...
有時真係會覺得大埔比上水更方便,如果我有得住大埔,我願意ar!
|