如果真係好熟我既人就會知道,我係一個半工讀既人,朝早返ive,夜晚落「甜蜜蜜」開工,星期一放假,六日放一日都好正常姐...
今日我阿媽居然同我講話:「軒,今日你返唔返黎ar?」我第一句話:「今日星期一,我放假wo!」媽:「鋪頭唔夠人,想叫你返黎幫手做樓面...」我心諗你當我鐵甲人咩?我返工又返學,邊有咁多時間比自己休息,而家7日都唔比我放,咁似乎係太離譜啦!所以我都係答佢一句:「考慮下...」
返學返完,去搵阿joe哥攞雪卡,一包winner換雪卡,抵!
之後我落左新之城打灣岸,灣岸只需三蚊,真係好抵!睇黎上水真係要仿傚下新之城,咁先至有生意做ga嘛!咁用20蚊,有兩局第三,一局第二,一局第一,咁成績都算唔錯啦!有第一都算係幾叻仔!
18蚊就咁財散人安樂,我阿媽就打左次黎,佢就話:「睇你都係唔返ga啦!」咁梗係啦!鐵人都叉電同休息啦!
搭火車,返屋企,中途見到唔少人由火車出入入,坐底左既多數都從自己手袋之中,攞出自己心愛既電玩,我自己就唔鍾意玩呢d野,講真係呢d遊戲,我零可去做gym或者打war game,又或者行山...打機打到日打夜打,其實有時真係唔知為咩,我都係得閒先至打十幾廿蚊,寧願玩運動,總好過埋頭苦幹,打機打到黑...
|