尋晚已經好早訓,今朝係聽到鬧鐘響,之後比我按關了,其後又再訓過,結果呢,一起身就已經10點,唉!好彩ive冇話遲到要罰咩補咩,況且係英文堂,我可以唔洗驚,因為係比我合格既會考程度係低,變相黎講,我唔返都係是旦啦!因為我識既d野
一起身,屌!我老媽子同我老豆又嘈,嘈既為咩呢?居然係為我同我細佬既零用由邊個出...我個下真係o撚哂!屌!比就比唔比就算啦!我都唔迫佢地啦!要打架同嘈既自行解決,廢鬼事理佢地...
我自己覺得係屋企已經好冇意思,其實我一直儲錢係為左想搬出去住,只可惜我做到既只夠我食,夠我交下一d費用,其餘既就真係手緊得好緊要...
唉!我好想走...
|