今日我有好多野做,陪阿仔係旺角就圍去,去左廣華mark下 d價位,之後就落鋪頭!
我自問工作纏身,一味得個做,其實我想有個時間比自己,我好想我自己有得玩下,返工係好,但係夾埋返學真係唔掂!
有時我好想同阿欣傾下計,亦都好想認識下tiffany,因為呢兩個人都係好有趣,而且我自己都想希望打破「寂寞」啦!邊個唔想身邊有返個伴ga?希望佢地唔好太介意我咁講啦...
我足足悶左成個星期,打日記都唔知講咩好...算!打完