再過幾個鐘,我就會去x-zone wargame場打wargame,打wargame就好似韓國兵役制咁,就不時都要去軍營操下兵,都咪話唔搞笑!
今日我將枝槍搞左好多clossover,例如舊件換新野一齊用,搞到枝槍雖然都係槍,但變左好多種化!好簡單又可以好複雜!
希望聽日打得好d!