上個lesoon係講規則,今日就要講下咩叫不死人,不死人俗稱「彊屍」,即係話同佢打game,佢打極都唔死既...
你有幾個做法解決呢d事:
1. 向場地教練舉報
2. 直接向對方大叫:「你中左好多槍啦!」
3. 見不死人就打,繼續開槍(對方咁樣就慘啦!因為不死人會成面都係彈印)
4. 如果係自己隊友,請幫手team kill左佢
記得企硬立場,因為自己見到真係事實,做人老實,但唔係要中直!以上行動方式,真係我係wargame見唔少不死人,有時真係打到出哂火爆既憤怒
希望你唔係去要team kill先比人踢走...
|