有大劍就有小刀,槍都有一樣,有長火亦有短火,如果wargame入面兩樣俱備,咁你係wargame就真係裝備俱備啦!
手槍係一樣比較貼身既武器,通常都係打到手槍冇哂彈又唔想入彈,咁你就呢個時候換手槍就最好啦!
手槍係wargame最吸引人既地方,不外乎佢係好易就睇到槍既活動,例如枝槍有活動既滑架、冇彈佢係會滑架後退!
咁手槍現時所見既大多數都係氣動,不外乎入既都係134a或猛將,仲有其他既,但真係好多,未能盡錄!
買手槍,最好就買埋手槍袋,因為手槍多數放係腰間又或者大脾既位置,一黎手槍唔似長火咁有槍吊住,二來就方便自己走動!
氣動手槍比起電動手槍威力大得多,不過亦有弊點,就係天氣,冬天由其容易出現問題,例如天氣好凍,咁氣槍係運用液化轉為氣體,當天氣太凍既時候,手槍有可能會開唔到,因為d氣係凍,gas個blowup唔到,一開槍谷第一槍得,第二槍就可能開唔到。講一個真實例子,我係1月27日既隊game入面,我細佬用手槍m1911,試過打game開左幾槍之後開唔到槍,更有噴gas情況!我自己glock都係有呢個問題,甚至wargame場上,好多師兄都有呢個情況!
總括黎講,冬天玩手槍真係唔係一件簡單既事,當然夏天就好順啦!
其實氣動既槍,仲有狙擊槍!如果氣動槍係咁凍天氣既情況,多數都係會出呢d問題!
有師兄講過就話,如果你擔心佢唔夠暖,一係就唔打,一係就放係自己既「加拉低」暖夾,不過諗深一層,落場打邊有得咁暖ar?
對於氣動槍既狙擊手黎講,咁凍枝槍行唔到,咁真係得物冇所用,攞到去真係得個「托」字!
好啦!今個lesson我都講「氣」講都冇氣啦!下個lesson再見!
|