INFINITY CYCLING CLUB
Think your power is. . . . . . . . .  INFINITY

Herbert's blog                
MSN: [email protected]
FB: Herbert Cheung
Tel: 51339471

活動、個人近況:
    1.AF-1 Carbon刀鈴希望有救啦!Hirose生盡快幫我啤返一個框出黎比我就可以了。
    2.比賽近了,6月5日創新路。
    3.很愛她,可是好忙的也是她...
        HERBERT
        暱稱: Herbert
        性別: 男
        國家: 香港
        地區: 北區
        « June 2026 »
        SMTWTFS
        123456
        78910111213
        14151617181920
        21222324252627
        282930
        最新文章
        近日時事
        創新路比賽
        一哭、二鬧、三上吊
        人生原來就是這麼簡單...
        令人燥底既出車
        文章分類
        全部 (1257)
        wargame教學 (16)
        人生原來就是這麼簡單 (25)
        沒寄出的那封信 (4)
        為自己革命 (7)
        笑談herbert話 (9)
        單車知識 (18)
        未分類 (1178)
        訪客留言
        最近三個月尚無任何留言
        每月文章
        日誌訂閱
        尚未訂閱任何日誌
        好友名單
        網站連結
        Ben's xanga
        Steven's blog
        我的Xanga
        最近訪客
        最近沒有訪客
        日誌統計
        文章總數: 1257
        留言總數: 1353
        今日人氣: 28
        累積人氣: 129082
        站內搜尋
        RSS 訂閱
        RSS Feed
        2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


        學校活動去綠田園,悶到我都頂唔順 分類: 未分類

        我今朝早本來係打算8點鐘起身,但係因為太凍既關係,而且見唔洗開工,又唔係要返學,之後都係訓返落床,一訓就已經10點!

        咁我起左身,就著好哂衫去左califonia做gym,咁今日做gym見到有個根肉人,係玩舉重,抽起條bar,我見到佢谷到行哂,面上都掛住好辛苦既表情,我心諗咁谷法會唔會爆血管呢?之後佢操到自己頂唔順,大力擲下條bar!碰到地面當然發生巨響啦!嚇鬼咩?

        之後好快做完gym,始終冬天天氣凍,d關節活動始終唔及暖既天氣時好,有d緊同硬,仲有d唔暢順!不過活動下總好過咩都冇做過...

        咁我返左上水之後, 去左豐泰食牛什河,又係我最鍾意食既野,當然我最愛落幾滴辣油,之後就大啖食啦!

        我之後同gary去左粉嶺火車站,我地等埋阿明,阿明依然都係傻傻地咁,gary仲好笑,對住部psp,因為任務打哂既關係,得機而冇用,咁向來我唔打呢d機既我,多數都係周圍望,又或者係到同gary吹水...

        好啦!10多分鐘既車程,我地足之都坐完啦!咁去到綠田園,見到好大架旅遊巴,完來上面成車都係我個班d人,果然不出我所料,我既時間預計得岩岩好!

        入到綠田園,其實都係咩都冇咁滯,有山、有水、有樹、有d有機農作物,基本上都係咁!咁黎到原來都係行一大圈綠田園,真係好鬼死悶,係我有史以來覺得戶外活動最沉悶既一次!活動完左之後,我亦悶得大抽一口煙!如果去做一d參觀既活動,下次真係唔好揀綠田園,咁講真只有導遊吹水,悶到我地有我地傾,其實真係好冇意思!

        之後我同gary返左上水,去孖8既時候見到果個傻仔,唉!個傻仔都係施展d狗技術,閘車!呢d都叫揸車真係不知所謂!咁我自己就一味玩10人砍!玩到其實我都覺得10人砍有時幾冇趣味性,但無奈既係唔玩又似好浪費!咁咪玩下lor!

        gary唔知點解今日唔打機,可能佢覺得d對手好冇挑戰性,又或者覺得d對手好狗,咁就唔打啦!正常ar!呢d對手根本唔係人既,完全冇左車既韻味係入面,為既係勝負,咁又有咩意思?

        之後左老麥,gary想試同psp係老麥online上網,嘗試去攞d monster  hunter既data,點知佢部都唔知咩事,上極都上唔到!算啦!放棄吧!

        係返屋企既時侯,我經過彩園邨,見到有兩個小朋友岩岩係文具鋪買左枝手拉槍,我回想起以前用手拉槍同朋友玩既時候,大家都係唔知咩叫大鑊,唔戴mask,保護眼鏡又冇,就咁就去左公園打個你死我活!我更加係呢d咁既槍戰打到眼鏡鏡片都裂左!

        當然而家回望返自己有哂成set既裝備,有良好既保護,真係唔明點解以前唔怕打壞眼?

         






        訪客留言 (返回 HERBERT 的日誌)


        tiffany_wing 於 2008-01-30 12:21 AM 發表:
        哥!~ 哈
        你就好la
        又唔洗返學又唔洗返工
        真係開心..
        唉~
        我日日都要返學真係好無聊ga..
        又有得食最鐘意ga野食
        真係好呢..
        [ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

        網主回覆

        其實唔洗返學,生活都係一個沉悶,如果我唔係返學或者返工,而係咩野都冇做,咁我就會真係冇止景既沉悶!
        邊有人喜歡返學ga?總希望工作找到錢去達成自己既心願,例如滿足自己既購買慾之類...
        都係個句,讀書讀得唔好,讀書覺得困難,唔代表出黎打工都係咁困難,呢個世界真係勤力工作改變自己...
        Posted at 2008-01-30 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


        訪客名稱:
        電郵地址: (不會公開)
        驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
        俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
        [ 開啟多功能編輯器 ]