呢排天氣成日都係熱之餘仲要時晴時雨,搞到我好多時都唔知帶唔帶傘出去,有時侯有傘冇雨,感覺令人生氣,但冇傘有雨既時候,個一刻簡直令人火爆。
今日起左身之後,我就執齊野就去左sky屋企,今日有旦丁、聰、jack...
咁今日冇去「天梯」練(天梯係一個練習地方,地方係邊當然唔講啦!),我地揀左「綠地」,綠地向來都係我比較多用既地方,加上地方都唔細,有亭又夠近,仲有掃把可以掃一掃個場,清走d樹枝樹葉幾好!
我係學左兩個月拐既時間,本身都覺得拐就幾難學,不過我今日都有突破,唔知點解今日手風都順,就算對住sky我唔驚,對住阿聰用d我差佢幾百萬既打法,我都唔驚,反而係內心冇咩野諗,一切都變得空白!就係咁樣,我覺得今日都唔錯,阿jack仲話我進步左好多!
旦丁今日依然都係隻手未好返,佢唔似我咁好彩,所以今日都係變左睇劍經,都好既,返正佢都要努力既面對劍既問題,雖則我唔太識劍,但睇到既都有唔少,當然我未可以完全明白,因為我接觸既係拐,唔係劍!
聰依然都係我行我素,我想講既係佢好多野都係未識,求勝心強,反思心弱,處於攻防思維於「一就一,零就係零」,講真邊到攻同防既區分,如果我既角度去睇,攻=防,唔需要分得咁清!
jack既棍,今次佢帶左自己個枝私家棍,不過比我預期中唔係咁理想,佢個想係滕棍,jack仔高約162cm,枝棍仲要比佢自己短,開頭我都以為佢用齊眉棍,又或者用大size既企高舉手中指既長度,不過都打得ok既!
今日都有d小意外發生,我同sky打緊個時,我因為場地濕淋淋既關係,有滑倒清況出現,幸未有大礙!另外聰就今日sky,佢比sky爆腳止,睇落都係小傷!
希望sky搵到一個安全槍頭!
|