我好耐都冇打日記∼sor
牙∼我好耐冇打日記啦!因為之前5係好得閒...總之sor><最近調左位..勁好玩∼d fd係哂我隔離左右!!上堂都5係聽書既∼係度狂玩...不過係我附近果幾條king成日係度攞我個筆袋黎拋黎拋去>3<不過果幾條king都俾我玩番轉頭....仲有今日某d男仔係咁打我,不過我5mind因為我會報仇嫁∼你地d人因住黎牙!!但係今日都幾開心
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »