2006-10-16
哈!今日都幾開心既∼因為我今日係學校
已經將d功課做哂lu∼所以5洗返屋企先做!
5洗做功課成個人真係開心d \(^v^)/
今日放學果陣塔巴士,我同我個fd塔巴士,跟
住佢落左車之後,我隔離空左個位,點知我個臭
家姐坐左係我隔離(激死我la -3-)阻住
哂∼仆佢個臭街牙!跟住我坐去第二度,點
知.....有個牙伯坐係我旁邊一口一’’
跟住我緊係即刻彈開la∼(心諗:牙伯!你冇
野牙ma∼你好坐5坐偏偏要坐呢個位!)
我彈開左之後,我坐左去我臭家姐隔離...
冇幾耐,我就落左車lu∼呵呵
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »