2006-10-29
今日朝早去完DaNCe之後就去左同我既good fd(衰佬)去左行街街同埋食飯<-我冇食牙!後尾,去左麥當當食野.......咁就過左一日啦!但係而家真係好悶啦∼
-3-呠!!!!!!!!!!!!
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »