2006-10-16
唉?!今日無無聊聊咁就過左一日la∼
今朝8:00起伸,去上堂,跟住返屋企玩電腦.....之後傾下電話睇下電視,就係咁樣好快就到左夜晚8點幾9點,最尾先至記得要做功課,要作一篇350字既文(寫死我la==)不過我作左500幾字,作完就玩一陣電腦...之後打埋呢篇野我就訓教lu-o-
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 |