考試第1日!攰死人咩>3<
今日係考試第1日,真係就黎攰死人啦!同埋勁大壓力囉...真係攰到想死咁制,而家仲要溫english不過好過溫中文,但係后日係maths喎∼唉?!我都5知間學校咁撚早考試你咩(食佢老母個臭西!)english既dict勁到咩咁,睇到張紙都暈咁制啦?!何況而家要我溫?!點溫呀(你冇野呀哇?!咁都得?)唉丫∼5想溫呀!!!!****我要上訴****>3<
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »