2009.9.18
沉日ge大事當然係我地班(高二乙)ge拔河 la~
雖然比高三乙秒殺......
但係都覺得幾好玩 uo~(可能係第一次參掛 )
下年一定繼續~ (下年高三仲唔輪到到我地秒殺其他班!? haha)
今朝聽唔到鬧鐘響....(練6:30a.m)
搞到又錯過左一次練波ge機會la....= ="
因為之前又台風...又場地問題咁....
今個星期冇練過波 lo....好手痕a!!!!!!!
不過好彩6:55a.m戈時自己醒左....
唔係又遲到ga la.....=.="
P.S:點解想去練波都咁多阻制............. |