Hio_Fai.C 's Blog
Hio_Fai_C
暱稱: Hio.Fai_C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-25
2010-03-13
2010-02-04
2010-01-24
2010-01-18
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My blog(xanga)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 75
今日人氣: 2
累積人氣: 3041
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 23 日  星期三   晴天


2009-09-23 分類: 未分類

2009.9.23
同坐係附近D同學仔越黎越熟 la~
Eirc講得冇錯...
薯龍熟左之後就會知佢有幾白痴~
佢今朝考完車晏就番黎...(考125  pass)
佢同我地講話佢買左車 la~~(大家反應: 咁快!!)
百幾蚊~~(大家反應: 咁平!!)
之後佢就話: 我買左ga 四驅車~(佢講戈時仲要好似好認真咁~)
hahah~~~笑到我地死!!!! XD

放學上完數A研討...
淋住落去練波 la....
打比阿奶先知今日唔知咩事唔洗練....
冇la la又練少一次 la .......=.=


P.S:友情帶來快樂~



2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


2009-09-22 分類: 未分類

2009.9.22
一放學番到屋企就hea下.....
食飯前又吹一吹<<天空之城>>
冇音符要自己記住D節奏有D難....
不過好彩哩首D旋律都算熟~

練練下發現隻手指尾又開始痛番...(old 患= =")
希望唔會好似之外咁射波射唔到直接 la...= ="

P.S:少上網多溫習~



2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


2009-09-21 分類: 未分類

2009.9.21
終於有得練波 la~
不過今日練得好少野....
交叉步急停跳射...交叉步戈到唔係好協調到....= ="
又射得唔準uo....
真係有待努力練習!!!!

番到屋企食完飯...
就襯得閒練練長笛~
吹到某個音~淋起岩岩聽ge<<天空之城>>~
就試下捉唔捉到D音 la...捉到uo~(捉到大半首)
超有成功感~

不過可能因為太投入~(加上練完波+體育堂ge疲累...)
一停....一放鬆....差D攰到暈低.......= ="

P.S:今晚要好好休息下.......



2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009-09-19 分類: 未分類

2009.9.19
中午番到去訓左成個晏就....
夜晚8:00成班人一齊去觀光塔到聽+睇音樂會~
超正呢~D小朋友真係好勁a!!!!
9:00p.m戈時有個小休(15min)~
係特登比我地出去睇煙花~仲要色埋燈~(真係淋得周到)
10:00p.m聽完個音樂會~繼續睇第二場煙花~
覺得今日戈兩場都麻麻.....= =

睇完就行去食野~(雞扒撈麵+凍檸蜜)
食完都冇物飽ge感覺....^^"
之後就各自歸家la~
攰到暈.....


P.S:真係要抽D時間練練長笛先得

 



2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


2009-09-18 分類: 未分類

2009.9.18
沉日ge大事當然係我地班(高二乙)ge拔河 la~
雖然比高三乙秒殺......
但係都覺得幾好玩 uo~(可能係第一次參掛)
下年一定繼續~(下年高三仲唔輪到到我地秒殺其他班!? haha)

今朝聽唔到鬧鐘響....(練6:30a.m)
搞到又錯過左一次練波ge機會la....= ="
因為之前又台風...又場地問題咁....
今個星期冇練過波 lo....好手痕a!!!!!!!

不過好彩6:55a.m戈時自己醒左....
唔係又遲到ga la.....=.="


P.S:點解想去練波都咁多阻制.............