2009.8.9
今朝一早起身同姑姑,表姐出拱北~
去左間叫"內未力"ge酒店飲茶
D野都OK ge....不過都係澳門好食D~
之後就同表姐行地下商場~
買左D野之後就去左玩碰碰車~
同表姐坐同一ga車~不過我搾~
我手車都唔錯ga~haha
我覺得玩"避車"仲刺激~XD
不過玩到撞魚左隻腳....= v ="
玩完後同姑姑會合..
車我地去蓮花路..
表姐要配鏡片..
之後又去車細姑姐去食晚飯~(野食一般)
戈間商場大到我同表姐當失路.....=.="
仲有好多牌子未見過有出波鞋同衫tim~(唔知堅定留..)
e.g: superman個標誌 , 百事可樂個標誌 , SPALDING............etc
行完10:00p.m幾先到關口...
00:00到屋企...
P.S:好想快D可以考車 ,但係又唔想咁快18 uo.....haha
|