Hio_Fai.C 's Blog
Hio_Fai_C
暱稱: Hio.Fai_C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-25
2010-03-13
2010-02-04
2010-01-24
2010-01-18
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My blog(xanga)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 75
今日人氣: 1
累積人氣: 3040
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 9 日  星期日   晴天


2009-08-09 分類: 未分類

2009.8.9
今朝一早起身同姑姑,表姐出拱北~
去左間叫"內未力"ge酒店飲茶
D野都OK ge....不過都係澳門好食D~
之後就同表姐行地下商場~
買左D野之後就去左玩碰碰車~
同表姐坐同一ga車~不過我搾~
我手車都唔錯ga~haha
我覺得玩"避車"仲刺激~XD
不過玩到撞魚左隻腳....= v ="

玩完後同姑姑會合..
車我地去蓮花路..
表姐要配鏡片..

之後又去車細姑姐去食晚飯~(野食一般)
戈間商場大到我同表姐當失路.....=.="
仲有好多牌子未見過有出波鞋同衫tim~(唔知堅定留..)
e.g: superman個標誌 ,  百事可樂個標誌 , SPALDING............etc
 
行完10:00p.m幾先到關口...
00:00到屋企...

P.S:好想快D可以考車 ,但係又唔想咁快18 uo.....haha



2009 年 8 月 7 日  星期五   晴天


2009-08-07 分類: 未分類

2009.8.7
晏就陪表姐去三棧燈買相機~
買完後行下街~
買左兩件衫~(都ok)

之後經過XX天地~(唔記得左個名..^^")
就入去玩左幾轉頭文字D~(好內冇玩lu)
都幾正~不過都係中意漁人碼頭戈部機多D~haha

之後又去左表哥鋪頭....
其實去戈到都唔知做物ge...
睇下電視打下機上下網咁....(係屋企都係做同一樣野)
因為姑姑要睇埋出<<娘家>>....(真係咁好睇咩...= =?)
結果3:15a.m先番到屋企....=.="

終於知個headphone係邊到買la~
搵左成個月都搵唔到....=.=
依加知係邊到有~(thx阿程ge情報)
聽日就去買~haha

P.S:歡迎回來~



2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


2009-08-06 分類: 未分類

2009.8.5
今日一早起左身去拜拜...(11:00a.m左右)
之後去左表哥鋪頭食中午~

突然有個小baby黎左呢~
超可愛的說~~
肥du du~真係超得意~
得7個月大咋~
同埋佢喊戈時竟然唔會覺得佢嘈~
可能佢D喊聲唔尖掛~
幫佢影左好多相呢~
佢家姐都好靚女~
雖然得7歲~haha XD
兩個好似樣呢~(兩姐弟ma~haha)

小baby走左之後就係到玩阿叔部 iphone~
隻game叫"amaze"~
都幾過隱~因為細個有玩過實物~
所以覺得都幾懷念下~(講到自己好似好老咁tim...ha')
過左好多關呢~(10關以上)
到00:00因為要歸家...
so下次繼續~

P.S:好內冇試過打機打到咁頭入~haha
P1638[04]_05-08-09 P1736_05-08-09



2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


2009-08-04 分類: 未分類

2009.8.4
今日又訓到兩點先起身....= v ="
見個天咁暗...先記得打緊風....=.="

原本淋住去游水ga ma.....
打去奧林匹克問左先知
原來8月只係開7:00a.m-2:00p.m.....=.="

想出街又打風....
又全日宅左係屋企....
連續第三日la!!!!  T^T
就黎變 "宅" 女la........=.="

P.S:繼續向目標進發~~



2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


2009-08-03 分類: 未分類

2009.8.3
今日破左係暑假ge三個記錄....= v =
第一個係最晏訓ge一日....
6:00a.m先訓....
第二個係最晏起ge一日....
訓到3:00p.m先起身.....
第三個係連續兩日係屋冇出過街....
haha'.....

媽咪話佢就黎番 la uo...
so冇得去上海 lu......=.=

終於拾完一場阿程聯賽 la~
拾左3日...haha'
仲有幾場未拾....
繼續努力吧~haha

P.S:冇論如何聽日都要去游水!!!!