Hio_Fai.C 's Blog
Hio_Fai_C
暱稱: Hio.Fai_C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-25
2010-03-13
2010-02-04
2010-01-24
2010-01-18
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My blog(xanga)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 75
今日人氣: 5
累積人氣: 3044
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 16 日  星期三   晴天


2009-09-16 分類: 未分類

2009.9.16
今朝又遲到....= ="(倒車)
比班主任投訴.....(每年指定動作...)
我真係好努力咁改緊ga la.....= ="(比D時間我...)
佢叫我聽朝6:30a.m起身.....(平時7:00a.m)
希望知醒 la....= ="

原本淋住今日終於有得練波 la
點知放學又開咪話因場地問題冇得練uo....
個球場排晒D登係到都唔知做物....阻住晒.....

我地班有人確診H1N1....
好驚中招......

P.S:想練波姐...點解都會有咁多阻制ga......=.="

 



2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


2009-09-15 分類: 未分類

2009.9.15
今朝訓到自然醒~~good ~
晏就要番真不爽......
不過因為夠訓~聽左兩堂理科(化,物)都覺得幾輕鬆~
放學先知今日要做值日uo.....= ="
上得半日...都要拖地....麻煩......

番到屋企又訓.....haha'
不過訓醒後唔知咩事狂標冷汗......好辛苦.....= ="
唔通就病!?....@@"


P.S:唔想病a......> <"



2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天


2009-09-14 分類: 未分類

2009.9.14
中午放學戈時
行行下見到perkinz
之後番學戈時係到淋....
一陣行去兒屋企會唔會又見到Wing sio a la? (無聊淋下)
真係見到uo....ha'

岩岩無聊淋到:
可能戈時行黃金戈邊會見埋阿佘都唔定..ha'
又或者行到三角花園又會見到C Hou都唔定...ha'
(因為之前有幾次都係番學途中經過哩D地方撞到佢地)
真係有夠無聊...haha'(因為今日中午係塔車番學~)

因為個風球..
搞到放學冇得練波...=.="(暫停一日uo..)
我等左成日的說.....
唯有繼續等到星期三吧.....

P.S: 黑色風暴潮警告將於9月15日00時生效, 預計9月15日05時水位高於路面1.1米
唔知聽日洗唔洗番學呢~ = v =?



2009 年 9 月 13 日  星期日   晴天


2009-09-13 分類: 未分類

2009.9.13
沉晚懶左日冇打blog.....(因為11:00p.m就訓左)
其實都冇物特別....
只係晏就去左學長笛~

今朝原本都要番演藝...(視唱練耳)
不過因為太攰...起唔到身..so....就冇去la
晏就又同堂姐行街街~
因為佢就走ma....最後沖次~
之後去左Akita....搵左"優"
先知原來男A已經訂左波衫...(10月中賽)
嶺南戈套竟然同<<零秒出手>>戈套一樣uo..= v =(唔知佢地係唔係跟la)
我地學校就黑黃 lo...
真係越黎越期待今年場學界la~~

番緊屋企戈陣..
已經見到閃緊電..(但冇雷聲)
番到屋企一陣
就開始超密咁行雷閃電!!!!(差唔多一兩秒一次)
真係第一次見lo!!!  超反常ar!!!
好似就世界未日咁.....


P.S:我地真係要好好愛惜地球a.....



2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


2009-09-12 分類: 未分類

2009.9.11
今朝原本要6:30a.m番去練波ga....
又係因為唔知醒....又練少一日la...
如果唔襯今段D時間冇咁緊張練多D ge話....
咁就真係達唔到個目標ga la!!!
一定要比之前更加把勁先得a!!!!

讀書方面覺得還ok la....
因為有唔識...附近都有人可以問~~
坐係附近全都係勁人呢~~(真幸運)

P.S:盡量將學業+籃球都可以兼顧好~~