2009.9.14
中午放學戈時
行行下見到perkinz
之後番學戈時係到淋....
一陣行去兒屋企會唔會又見到Wing sio a la? (無聊淋下)
真係見到uo....ha'
岩岩無聊淋到:
可能戈時行黃金戈邊會見埋阿佘都唔定..ha'
又或者行到三角花園又會見到C Hou都唔定...ha'
(因為之前有幾次都係番學途中經過哩D地方撞到佢地)
真係有夠無聊...haha'(因為今日中午係塔車番學~)
因為個風球..
搞到放學冇得練波...=.="(暫停一日uo..)
我等左成日的說.....
唯有繼續等到星期三吧.....
P.S: 黑色風暴潮警告將於9月15日00時生效, 預計9月15日05時水位高於路面1.1米
唔知聽日洗唔洗番學呢~ = v =? |