Hio_Fai.C 's Blog
Hio_Fai_C
暱稱: Hio.Fai_C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-25
2010-03-13
2010-02-04
2010-01-24
2010-01-18
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My blog(xanga)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 75
今日人氣: 2
累積人氣: 3033
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


不怕辛苦,我相信會有成果!! 分類: 未分類

今朝10:00都係番勞小練波 la~
終於有D明新戰術要點做~
原來落場做一次真係會易明好多~
不過都係因為唔夠訓ge關係....
所以好攰.....= ="

成個晏就就係到 hea.....
因為係班際之後....
都未試過連續練咁多日....加上又唔夠訓....
真係成身散晒.....=.="
不過應該會好快適應到ga la~~(要早D訓 )
要加加油!!!
練波係冇捷徑ga!!
只有不停去練!!!
不過都要揾岩方法先會有好ge成果~
重要ge係要唔怕辛苦唔怕攰~
我會努力ga!!!

P.S:聽晚7:15賽波~VS化地瑪
      精神 !!!!!



2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


2009-07-15 分類: 未分類

2009.7.15
今日2:30p.m番中學練波~
終練室內場 la~(雖然唔洗曬...但係好焗..= =")
練得好少野....(因為4:30p.m大組要賽波)
其實都仲未係好清楚" 二一二 "要點做.....
不過唔緊要~
聽朝練波繼續理解下~

練完就去塔石實習~(女青-勞校 VS 濠體)
開始熟 la~可以記得快小小~
睇得分球員都清楚左~
要繼續努力~~

做完就陪阿奶見工~
得16蚊一個鐘咁少.....= =
仲要山長水遠....唉....
不過佢中意就得 la~

P.S:要努力練好基本~由手感開始~
      不過訓多D先....= ="要有精神!!!



2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


2009-07-14 分類: 未分類

2009.7.14
今日4:15p.m又去左塔石實習~(女B勞校VS化地瑪)
都OK~唔係好攰姐~
之後就買野食上阿奶屋企食~好味~
等 7:15p.m賽波~

今日VS  LOSA(中)~win左34-20
自己都係打得好差....=.=
點打都係好似冇物進步咁....=.="
一攞到個波就會亂......= =
又唔敢起手....(怕失波...= = )
螢講得岩...
唔起手點知入唔入....
唔起手點知唔入ge原因係物.....
唔起手就會連改錯ge機會都冇....
so我一定要再練好D !勇敢D !!冷靜D!!!
唔好怕比人鬧 !!!
其實比人鬧都冇物所謂ge~
起碼知自己錯物or唔好....有得改 ma~
所以其實都幾中意比人"鵝"~haha

P.S:每次波都要努力~
      我要變得更強 !!!!
Out of Difficulties , Make Miracle !!!



2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


2009-07-13 分類: 未分類

2009.7.13
今朝一早起身番勞小練波~
好曬 , 好熱....
不過今日D波都算準~
10球都有5,6球入~(算好ga la.... )
練到12:00p.m幾就番屋企 la....攰....= = 

晏就原本淋住做記錄台ga.....
不過阿奶佢地又唔去...
之後就同左二家姐出拱北行街街~
幫自己買左兩件衫-$35,$25
講起$35件衫...火都黎埋...
戈個野原本話收$30 ga...
佢攞左我張$50就話收$35 uo...=.="
ok...都唔緊要...問題係仲要受佢氣 uo!!! 頂.......
之後去左食晚餐~飽~~
食完就去買左隻介指~都幾靚ga~$20
行行下見到D男 T-shit 幾靚~
就幫細老買左3件 ~$100
今日買ge野都算ok~
不過就勁攰.....=.=
行到10:00p.m就塔車番屋企....

P.S:今日收獲豐富~
      聽晚7:15賽波~加油~