Hio_Fai.C 's Blog
Hio_Fai_C
暱稱: Hio.Fai_C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-25
2010-03-13
2010-02-04
2010-01-24
2010-01-18
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My blog(xanga)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 75
今日人氣: 2
累積人氣: 3036
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


2009-08-19 分類: 未分類

2009.8.19
夜晚去左上球証訓練班~
全班得10幾個人...比想像中少...
可能因為係氹仔上 la...
不過竟然得我一個女仔...=O="
去到派左件衫同書
聽戈時其實都唔係咁悶~
好彩都聽得明...= v =

球証 球証衫and書
P0400[01]_16-08-09 之前整黎放headphone個袋~



2009 年 8 月 18 日  星期二   晴天


2009-08-18 分類: 未分類

2009.8.18
今日全日都係屋企hea.....
個心不停係到擔心緊 D功課....
但係又冇動手做....=.="
得番兩個星期....
都唔知做唔做得晒....=.="


P.S:GBM 吧.....(雖然唔信佢...=v=")



2009 年 8 月 17 日  星期一   晴天


2009-08-17 分類: 未分類

2009.8.17
7:00p.m幾係鏡湖戈頭睇完醫生...
就行去黑沙環同表姐食"最後的晚餐"...
成餐飯都搞到好傷感....
表姐,姑姑,姑丈都哭了.....
食完飯之後就番表姐屋企攞行里去機場....
表姐D fd都有送佢機~
10:00p.m要入閘戈時表姐又喊.......
我都差D喊左出黎.....T^T
不過我覺得笑住送佢走好過喊住送ge......
佢去左澳洲之後要1年後(下年6月)先有得再見面......
好唔捨得a!!!!! T^T
平時又少左個人陪我行街 la!!!


P.S:希
望表姐過到戈邊會習慣 la~



2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


2009-08-16 分類: 未分類

2009.8.16
晏就去左三家姐到比番件衫佢~
係佢屋企hea hea hea.....
hea到7:00p.m先同佢出去
佢去影証件相
我去塔石整運動易
之後又行下水坑尾~
見到有個Nike袋超靚+型~
可能會成為細佬ge新書包~ = v =
行完就去三家姐屋企食飯~

再係佢屋企hea到11:00p.m幾
姑姑就話要車我番去
點知一上車佢地話要去enegry唱K...=v=
同成班堂表兄弟姊妹6個人再+堂哥個女fd~ = v =
因為我又唔識玩戈D...
就只係狂唱...(唔係都冇野做)
好似變左咪霸咁...=.="
不過之後我地影左D相~
有張同表姐就位就到好似真係嘴左咁~超搞笑~haha XD
玩到差唔多5:00a.m先塔的番屋企.......= v ="

P.S:好內冇試過成班堂表兄弟姊妹出去玩 lu~



2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


2009-08-14 分類: 未分類

2009.8.14
沉晚同左大表姐,二表姐,表姐,大表哥女友,鄭思x哥哥去打邊爐~
超內冇見過鄭思x哥哥呢~ (細個成日一齊玩)
一樣都係咁風趣~ = v = haha
食得好開心~~

今朝一早同爸爸,細佬去奧林匹克swim~
好正~超內冇遊過水 la~
不過體能+技術都差左....=.="
遊25m自由式or背泳就喘氣...=.="
不過蛙式仍然可以遊好內~= v =
努力鑽研緊碟式~不過最多都係遊到25m....=.="

差唔多3:00p.m先番到屋企...
食完飯就即刻趕下場...(4:00p.m)
去neway唱k~
戈到好乾淨~又冇味~新歌都算多~正~
整左張會員卡~好靚~= v =
佢地最後o係佢cut歌之前點"勁歌金曲"~超醒~
(原本8:00p.m完,唱到8:10p.m)
佢地唱戈個版本笑死~XD

原本淋住同佢地落下一場ga...(食pizza)
不過要趕去塔石報名....
好想食a!!!! T^T

9:00p.m幾先番到屋企....
成身散晒......

P.S:仍然擔心緊D暑期作業.......=.="