2009.8.14
沉晚同左大表姐,二表姐,表姐,大表哥女友,鄭思x哥哥去打邊爐~
超內冇見過鄭思x哥哥呢~ (細個成日一齊玩)
一樣都係咁風趣~ = v = haha
食得好開心~~
今朝一早同爸爸,細佬去奧林匹克swim~
好正~超內冇遊過水 la~
不過體能+技術都差左....=.="
遊25m自由式or背泳就喘氣...=.="
不過蛙式仍然可以遊好內~= v =
努力鑽研緊碟式~不過最多都係遊到25m....=.="
差唔多3:00p.m先番到屋企...
食完飯就即刻趕下場...(4:00p.m)
去neway唱k~
戈到好乾淨~又冇味~新歌都算多~正~
整左張會員卡~好靚~= v =
佢地最後o係佢cut歌之前點"勁歌金曲"~超醒~
(原本8:00p.m完,唱到8:10p.m)
佢地唱戈個版本笑死~XD
原本淋住同佢地落下一場ga...(食pizza)
不過要趕去塔石報名....
好想食a!!!! T^T
9:00p.m幾先番到屋企....
成身散晒......
P.S:仍然擔心緊D暑期作業.......=.="
|