Hio_Fai.C 's Blog
Hio_Fai_C
暱稱: Hio.Fai_C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-05-25
2010-03-13
2010-02-04
2010-01-24
2010-01-18
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My blog(xanga)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 75
今日人氣: 0
累積人氣: 3031
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 16 日  星期一   晴天


2009-11-16 分類: 未分類

2009.11.16
晏就放學幫佢地畫完個 logo~
就落去練波~
少少ge手感都冇晒....=.="
又要努力好好練好D 基礎吧......

阿sir教我地小跳步~
經過一輪試練~
大慨都知點點做 la~不過動作好慢....= ="
真係要好好加緊練習.....

練戰術戈陣....
唔知點解a sir叫我做後衛個位....
可能中鋒戈到難D掛....
或者想我改打後衛都唔定... . @v@"
真係想學下的說~ ha

不過練練下...大比條根冇la la又且左一且..= ="(之前戈個位)
係唔係都要去睇過敏.....順便睇岩隻腳...= v ="


P.S:努力練習 ,不再偷懶~!!



2009 年 11 月 15 日  星期日   晴天


2009-11-15 分類: 未分類

2009.11.15
真係估唔到哩個世上仲會有D咁痴心一片 ge男仔.....
佢等左咁內.....個女仔真係幸福....
祝佢係戈日可以等到佢 g fd去搵佢 la....

今日成日都係屋企....
因為好凍.....唔想出去...^^"
結果悶左成日....= ="
不過算la~好內都冇試過可以咁 hea la~


P.S :真係唔知話佢痴心or話佢傻好 la......= ="



2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


2009-11-14 分類: 未分類

2009.11.14
今日終於考完試 la....
不過考完戈時都冇物興奮ge心情.....= ="
因為今次考得好差....
唯有下段拼命...= ="

到夜晚~~Happy Hour~~
7:30去睇2012~(同初三班fd)
正到爆~!!!好笑又好睇~XD
不過都有D驚到2012年戈時真係會發生哩D事....
因為戈年太陽黑子高鋒期....

10:30睇完又去美食節~好味~
食完同利去下一場~(高一班fd)
不過估唔到高手+大蕉都係到~
因為上去之前有幾個人有D艾圾....
只可以上去10幾分鐘...無奈的說...=.="

之後就等N2番屋企~
番到去都 2點 lu....

P.S:大家快D係2012年之前學借榨飛機 la~



2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-10 分類: 未分類

2009.11.10
沉晚都有出去溫習~(白鴿巢m記)
睇到D人玩花式溜冰~超勁~~!!!
溫完玩左鋪賽車~(4個人,我,平,龍,莊)

今日晏就放假比我地溫習(平,莊,我)
溫到6:00幾....個個都呆晒...
就去兒童王國玩籃球機輕鬆下~
暫時最高記錄...408...=v="
玩完去食夜晚...再番m記溫

溫到8:00幾 龍,貴,德仔,歐陽 都黎到 la
就狂問+溫+做題.....etc
11:00幾先番屋企......

P.S:努力溫習~!!



2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 分類: 未分類

2009.11.7
今個星期個大測週....
真係耗盡我ge精神+體力...=.="
下星期三就考試 la.....= ="
真係要襯哩幾日好好養神....

今日晏就又同何海平+肥莊去"兒童王國"玩射籃機~
我地同時玩三部機~ 一齊破晒三部ge記錄~
不過我都係唔夠佢地射得多....= ="
玩完就去天橋底打波~(+埋德仔 同 龜)
因為又攰又眼訓...+上腳傷.....
打戈時完全入唔到態.....= ="

打完又去睇腳....
佢話我印帶發炎.....= ="
可能之前戈幾日去溫習冇去睇就變成咁...= =
或者原本已經係發炎....但之前戈個野只係話我拉傷....
睇完又去食糖水~之後去肥莊到攞野
攞完就歸家 la

P.S:認真溫習考試!!!!!!