2009.11.16 晏就放學幫佢地畫完個 logo~ 就落去練波~ 少少ge手感都冇晒....=.=" 又要努力好好練好D 基礎吧...... 阿sir教我地小跳步~ 經過一輪試練~ 大慨都知點點做 la~不過動作好慢....= =" 真係要好好加緊練習..... 練戰術戈陣.... 唔知點解a sir叫我做後衛個位.... 可能中鋒戈到難D掛.... 或者想我改打後衛都唔定... . @v@" 真係想學下的說~ ha 不過練練下...大比條根冇la la又且左一且..= ="(之前戈個位) 係唔係都要去睇過敏.....順便睇岩隻腳...= v =" P.S:努力練習 ,不再偷懶~!!
2009.11.15 真係估唔到哩個世上仲會有D咁痴心一片 ge男仔..... 佢等左咁內.....個女仔真係幸福.... 祝佢係戈日可以等到佢 g fd去搵佢 la.... 今日成日都係屋企.... 因為好凍.....唔想出去...^^" 結果悶左成日....= =" 不過算la~好內都冇試過可以咁 hea la~ P.S :真係唔知話佢痴心or話佢傻好 la......= ="
2009.11.14 今日終於考完試 la.... 不過考完戈時都冇物興奮ge心情.....= =" 因為今次考得好差.... 唯有下段拼命...= =" 到夜晚~~Happy Hour~~ 7:30去睇2012~(同初三班fd) 正到爆~!!!好笑又好睇~XD 不過都有D驚到2012年戈時真係會發生哩D事.... 因為戈年太陽黑子高鋒期.... 10:30睇完又去美食節~好味~ 食完同利去下一場~(高一班fd) 不過估唔到高手+大蕉都係到~ 因為上去之前有幾個人有D艾圾.... 只可以上去10幾分鐘...無奈的說...=.="
之後就等N2番屋企~ 番到去都 2點 lu.... P.S:大家快D係2012年之前學借榨飛機 la~
2009.11.10 沉晚都有出去溫習~(白鴿巢m記) 睇到D人玩花式溜冰~超勁~~!!! 溫完玩左鋪賽車~(4個人,我,平,龍,莊) 今日晏就放假比我地溫習(平,莊,我) 溫到6:00幾....個個都呆晒... 就去兒童王國玩籃球機輕鬆下~ 暫時最高記錄...408...=v=" 玩完去食夜晚...再番m記溫 溫到8:00幾 龍,貴,德仔,歐陽 都黎到 la 就狂問+溫+做題.....etc 11:00幾先番屋企...... P.S:努力溫習~!!
2009.11.7 今個星期個大測週.... 真係耗盡我ge精神+體力...=.=" 下星期三就考試 la.....= =" 真係要襯哩幾日好好養神.... 今日晏就又同何海平+肥莊去"兒童王國"玩射籃機~ 我地同時玩三部機~ 一齊破晒三部ge記錄~ 不過我都係唔夠佢地射得多....= =" 玩完就去天橋底打波~(+埋德仔 同 龜) 因為又攰又眼訓...+上腳傷..... 打戈時完全入唔到態.....= =" 打完又去睇腳.... 佢話我印帶發炎.....= =" 可能之前戈幾日去溫習冇去睇就變成咁...= = 或者原本已經係發炎....但之前戈個野只係話我拉傷.... 睇完又去食糖水~之後去肥莊到攞野 攞完就歸家 la P.S:認真溫習考試!!!!!!