2009.10.29
一連三日ge校運會就咁就完左 la...
一放學肥莊就黎我屋企做歷史...
薯龍,正方形晏D到...(eirc有D事黎唔到)
食完中午就係到玩花式yoyo~
薯龍同肥莊都玩到超勁 lo!!!
就叫佢地教我番我一兩招~都學到 le~haha
到成4:00p,m幾先認真做...= v ="
錄戈時有超多搞笑事發生~~haha XD
錄完薯龍要幫人補習走左先
正方形只我屋企附近
因為我要睇腳....肥莊又要番澳門...就陪我去 la
睇完見到間糖水鋪~食完~好味~
肥莊請~真好人~ka (thx 晒a~ )
之後就番屋企 lu~
P.S:發現好多功課未做...努力拼命中...= =" |