Hio_Fai.C 's Blog
Hio_Fai_C
暱稱: Hio.Fai_C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-05-25
2010-03-13
2010-02-04
2010-01-24
2010-01-18
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My blog(xanga)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 75
今日人氣: 1
累積人氣: 3024
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


2009-11-02 分類: 未分類

2009.11.2
兩日冇打xanga....
不過戈兩日都係主力溫習~
都有去睇過兩場波~
勞校vs雷鳴道...(似打半場~又好笑~XD)
濠江vs培道..(好睇~阿tou依然咁勁~個人28分)

今日放學原本要練波...
因為聽日要測驗....
就射左陣波就走 lu...
估唔到一星期ge空白期....(上星期校運會唔洗練)
D手感會差左咁多....= ="

今個星期大測周....
下個星期考試....
加埋三個星期空白期....=.="
將要退步幾多....= =?
加上上次拉傷仲未好得晒...
就當哩兩個星期好好休息下....=.="

見佢地係NIKE id 到配對 NIKE 配到咁靚~
岩岩自己又配左對~

fai-design 1.0 fai-design 1.1 fai-design 1.2
不過好似訂ge話都係冇我個碼....晒氣....唉...T^T

P.S:哩兩個星期努力拼搏 !!!!



2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


2009-10-30 分類: 未分類

2009.10.30
終於調左位 la~so happy~
左邊肥莊,右邊薯龍~玩死~
不過最重要都係有得玩又有得問~
坐埋ge第一堂已經笑到傻~
佢地兩個真係白痴到 ar~~haha XD

放學就跟肥莊去miss到攞camp保險張野
攞完就趕番屋企....練長笛...6:35p.m要考...
考戈時音準都ok la......
不過因為驚冇氣....越吹越快...@@"
不過應該pass 掛....^^"

考完就番到屋企落街影印
影完回家途中...
比人個女仔拉住問我可唔可以做佢ge化妝modle...@@
佢話佢係學員...需要好多modle....(即白老鼠)
應成左....@@"

不過唔知佢會唔會覆番我......= ="

P.S:聽日測英文....同佢死過!!!



2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


2009-10-29 分類: 未分類

2009.10.29
一連三日ge校運會就咁就完左 la...

一放學肥莊就黎我屋企做歷史...
薯龍,正方形晏D到...(eirc有D事黎唔到)
食完中午就係到玩花式yoyo~
薯龍同肥莊都玩到超勁 lo!!!
就叫佢地教我番我一兩招~都學到 le~haha

到成4:00p,m幾先認真做...= v ="
錄戈時有超多搞笑事發生~~haha XD
錄完薯龍要幫人補習走左先
正方形只我屋企附近
因為我要睇腳....肥莊又要番澳門...就陪我去 la
睇完見到間糖水鋪~食完~好味~
肥莊請~真好人~ka  (thx 晒a~)
之後就番屋企 lu~

P.S:發現好多功課未做...努力拼命中...= ="



2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


2009-10-27 分類: 未分類

2009.10.27
今朝唔洗番~訓到11:00a.m先起身~
晏就番到去好悶....
聽下歌...時不時攞部psp出黎玩~
不過個miss成日過黎秦...覺得好煩就冇物點玩 la.....=.="
之後玩象棋....戈個死薯龍笑我唔識玩...= ="(我的確唔識)
都係吳梓河好D~教我玩~kaka  
4:00幾一放就歸家 lu~

番到去好攰...就訓左陣~
哩種天氣真係訓覺ge好時候~


12863_319926210301_584435301_9442002_4715233_n 成班人哩埋玩PSP~ka
P.S:聽日4X400 拼到盡~ 一戰定生死!!!



2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


2009-10-26 分類: 未分類

2009.10.26
夜晚去余榮記幫施君慶祝生日~
攞蛋糕入去戈時 NG左 3次...因為比風吹色左...=v="

食完蛋糕就落下一場~去鬼屋~
好驚 lo!!!係入面戈時...@~@"
一開頭戈時最驚....@~@"
但係出番去戈時又覺得其實唔係好恐怖.....
恐怖過上年~D 鬼D妝好左~

之後落去打機~
玩頭文字D戈時比佢握左 9個敝 lo!!!
原來第一部機唔識"肉"ga uo...=.="
玩完一輪淋住去食糖水~
走戈時有個外國佬搵我影相~
可能因為我帶住個魔鬼角la
之後利+施君都一齊影~

原本淋住去完直落a sou哥個倒數生日會ga...(唱K)
因為太晏and已經玩到好攰....
就放左佢飛機 la...sorry a.....= v ="

P.S:驚心動魄又好玩ge一晚~