Hio_Fai.C 's Blog
Hio_Fai_C
暱稱: Hio.Fai_C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-05-25
2010-03-13
2010-02-04
2010-01-24
2010-01-18
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My blog(xanga)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 75
今日人氣: 0
累積人氣: 3028
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


2009-10-25 分類: 未分類

2009.10.24
今日著校裙番學...
個個一見到我...就話:"e~你終於著校服la~"
一個朝早....真係聽左唔知幾多次la...= v ="

一放學就趕去偉記買條西褲
再趕番屋企....
攞完野換完衫就怱出門口去鮑思高...(做記錄台+球証)
今日做記錄台做錯好多野...= ="
做球証仲衰...=.="
好多睇唔到....又有判錯球and 吹錯...
男B粵華+慈幼ge隊員們....好對唔住a.....

做完就去買番對黑波鞋......TRAVIS $199(又平又靚~ha)
又買左兩件衫...就塔車歸家la
撞到正方形...= v =
就決定叫薯龍渣車過黎教物理~ 佢又肯uo~ha
溫完~就叫佢比我渣下ga車 la~ 佢又真係比uo~ha
雖然只係渣左直線~ 都覺得超正 lo!!!
原本淋住想試下轉彎...但又驚轉唔到整花佢ga車uo..
就冇轉 lu...(好後悔a!!! ><")
不過 thx 薯龍借車a~ XD

P.S: 快D夠18 la!!!!我要考車a!!!! > <



2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


2009-10-22 分類: 未分類

2009.10.22
中午比miss罸做值日.....
做完就同薯龍&肥莊去搵男女接力D衫
最後都係搵唔到..
就去食中午...食完就番學 la

P.E又要做"易根經".....悶= .="
唔知點解次次做完膝頭都會痛....
可能係因為宅馬戈個動作掛....

放學上完數A就急急腳番屋企溫習
因為聽日測歷史..
一定要早D溫完早D訓~
聽朝番去練波~


P.S:努力溫習!!!不可再懶惰!!!



2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


2009-10-20 分類: 未分類

2009.10.20
夜晚去左塔石開會...
聽到曾昭中教練離世ge消息.....(真係好突然)
曾教練比我ge感覺好慈祥~(個樣)
雖然只係同佢見過幾次....
但願佢一路好走.......

今日個檢討會聽佢地講左好多~
都學到 D野~
從中檢討自己ge不足~
再好好咁改~
要有進步....哩樣真係好重要~!

走戈時撞到阿友
唔明戈時點解猶疑同唔同佢say hi....= ="(結果都係冇)
10:00p.m先番到屋企.....
要快D溫地理先得!!!

P.S: 願曾教練一路好走......



2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


2009-10-19 分類: 未分類

2009.10.19
晏就要練波~
急不及待著對Jordan~~
學螢話齋~著多D對新鞋~會快D習慣~
不過對鞋真係有D重....練完之後隻腳抽根....=.="

今日開場.....
真係打得勁差....像個白痴一樣....= ="
唔識走位...冇籃板...接唔穩個波...擦板又唔入....
唉....點解練極都係咁差....!?
成日都成為隊友ge負累.....sorry a....

第一要練好體能
第二要練好基礎
第三要練好走位+防守
第四要練好彈跳+籃板球
第五要練好射波ge穩定性...etc


P.S:堅持日日跑樓梯番屋企!!!



2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


2009-10-16 分類: 未分類

2009.10.16
14日溫物理15日溫數學...
所以都冇開電腦....(忍到真係超勁...ha')

物理又話比多次機會....重測....
結果仲難過上次...= ="
今日測數覺得測得ok
不過有冇計錯數就唔知 la...= v ="

因為戈兩科測驗....
星期三+今朝....都冇練波....
下星期又大測周......
為左要去練波....一定要提早溫!!!
依加超手痕...= ="

今年學界真係期待左好內~(由開學到依加)
可惜賽浸信戈日要溫習...唔係真係好想睇下...> <"
依加超期待星期日戈三場~
2:00p.m 勞校
3:00p.m 嶺南
5:00p.m 濠江

P.S:遇到幾多困難都好...都要咬緊牙關捱落去!!!