2009.10.24
今日著校裙番學...
個個一見到我...就話:"e~你終於著校服la~"
一個朝早....真係聽左唔知幾多次la...= v ="
一放學就趕去偉記買條西褲
再趕番屋企....
攞完野換完衫就怱出門口去鮑思高...(做記錄台+球証)
今日做記錄台做錯好多野...= ="
做球証仲衰...=.="
好多睇唔到....又有判錯球and 吹錯...
男B粵華+慈幼ge隊員們....好對唔住a.....
做完就去買番對黑波鞋......TRAVIS $199(又平又靚~ha)
又買左兩件衫...就塔車歸家la
撞到正方形...= v =
就決定叫薯龍渣車過黎教物理~ 佢又肯uo~ha
溫完~就叫佢比我渣下ga車 la~ 佢又真係比uo~ha
雖然只係渣左直線~ 都覺得超正 lo!!!
原本淋住想試下轉彎...但又驚轉唔到整花佢ga車uo..
就冇轉 lu...(好後悔a!!! ><")
不過 thx 薯龍借車a~ XD
P.S: 快D夠18 la!!!!我要考車a!!!! > <
|