2007 年 3 月 14 日 星期三
|
唉...
好耐都冇短跑過啦
今日可以啦,好開心呀^^
我同瑞琪,笑媚一起去更衣室換體育服
出到黎,我地就食野,之後miss 梁就黎左
miss梁一見到瑞琪個書包就咩住
因為個書麵包得意呀嗎
yash...今次去短跑既地方唔係係學校啦
係大球場呀,因為唔洗咁辛苦呀嗎係大球場
去到果到,我地就熱身...
之後計時短跑,100米
我16.69呀^^
快過之前個時間
之後我地就行左一個圈大球場,回一回氣
我地又係咁傾計,講老師d野
跟住講到黃韻(山),就把幾火
因為佢醒日辦哂野呀嗎
醒日話為左我地咩咩咩
個個死人男班長又係喎
叫佢地去食米田共啦!!!!!!!!!!!
番屋企搭車我同瑞頂傾計傾得好開心
|
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 168 | »
|
|