2007 年 3 月 14 日  星期三

唉...

好耐都冇短跑過啦

今日可以啦,好開心呀^^

我同瑞琪,笑媚一起去更衣室換體育服

出到黎,我地就食野,之後miss 梁就黎左

miss梁一見到瑞琪個書包就咩住

因為個書麵包得意呀嗎

yash...今次去短跑既地方唔係係學校啦

係大球場呀,因為唔洗咁辛苦呀嗎係大球場

去到果到,我地就熱身...

之後計時短跑,100米

我16.69呀^^

快過之前個時間

之後我地就行左一個圈大球場,回一回氣

我地又係咁傾計,講老師d野

跟住講到黃韻(山),就把幾火

因為佢醒日辦哂野呀嗎

醒日話為左我地咩咩咩

個個死人男班長又係喎

叫佢地去食米田共啦!!!!!!!!!!!

番屋企搭車我同瑞頂傾計傾得好開心

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



IDACHAN
暱稱: 阿雞= =v
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
徐佳瑩-極限 MV
紀念徐LaLa向我說的生...
2009-11-07
2009-09-27
2009-09-23
徐佳瑩-身騎白馬
徐佳瑩-失落沙洲
徐佳瑩-哼情歌
徐佳瑩-喔伊細
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 387
今日人氣: 0
累積人氣: 9617