E一日係我 第一次係學校喊既一日 其實我唔係咁明點解為左E D小小事就喊 可能我實在忍左太耐一D超唔開心既野 加上今日既事 我諗由天日開始我要堅強D 唔好再因小小事喊 要開心D^田^ 為左S.H.E(又係S.H.E)
E一日係我
第一次係學校喊既一日
其實我唔係咁明點解為左E D小小事就喊
可能我實在忍左太耐一D超唔開心既野
加上今日既事
我諗由天日開始我要堅強D
唔好再因小小事喊
要開心D^田^
為左S.H.E(又係S.H.E)
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]