2007 年 3 月 10 日  星期六

今日我好唔開心

今日我同劉寶去左愉景新城

我地奇左果到超耐

奇左10個鐘

為左咩?!

咪就係為ella同吳尊囉

因為佢地黎左香港呀嗎

好慘....

本來我都奇得幾前咖

跟住比人逼到超後

影到就影到相既不過只係影到佢地d頭型囉

我下次一定唔會再去咖啦!!!!!!

因為果到d人真好差

我真係頂唔到佢地囉

下次我諗唔好再係果到搞啦

因為d人真係好差呀

當然我仲係會咁鐘意ella

講番ella呀

ella今日著得好靚

真係真人靚過上鏡

吳尊都好靚仔既....= =

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



IDACHAN
暱稱: 阿雞= =v
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
徐佳瑩-極限 MV
紀念徐LaLa向我說的生...
2009-11-07
2009-09-27
2009-09-23
徐佳瑩-身騎白馬
徐佳瑩-失落沙洲
徐佳瑩-哼情歌
徐佳瑩-喔伊細
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 387
今日人氣: 2
累積人氣: 9644