2007 年 3 月 10 日 星期六
|
今日我好唔開心
今日我同劉寶去左愉景新城
我地奇左果到超耐
奇左10個鐘
為左咩?!
咪就係為ella同吳尊囉
因為佢地黎左香港呀嗎
好慘....
本來我都奇得幾前咖
跟住比人逼到超後
影到就影到相既不過只係影到佢地d頭型囉
我下次一定唔會再去咖啦!!!!!!
因為果到d人真好差
我真係頂唔到佢地囉
下次我諗唔好再係果到搞啦
因為d人真係好差呀
當然我仲係會咁鐘意ella
講番ella呀
ella今日著得好靚
真係真人靚過上鏡
吳尊都好靚仔既....= =
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | »
|
|