2007 年 3 月 13 日  星期二

今日其實都冇咩野講

唔知點解今日好似特別無聊

就連我最鐘意既中文課都會打喊露

到左通識我地去左7樓睇戲

部戲叫做"無主之城"

睇唔哂就要落番去上課啦

最憎上普通話課

悶到死咁

放左學,我就行路番屋企

一邊同笑媚傾計

我地都覺得miss梁好似變左咁

頭先都講過連中文課都會打喊露

唔知係我地變左定係佢變左

唉...

好想到天日呀

天日係家政,家政可以煮野食

我覺得我整野食都幾好食咖,kaka(驕傲中...)

真係唔係講笑咖^田^

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



IDACHAN
暱稱: 阿雞= =v
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
徐佳瑩-極限 MV
紀念徐LaLa向我說的生...
2009-11-07
2009-09-27
2009-09-23
徐佳瑩-身騎白馬
徐佳瑩-失落沙洲
徐佳瑩-哼情歌
徐佳瑩-喔伊細
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 387
今日人氣: 4
累積人氣: 9646