2007 年 3 月 6 日 星期二
|
今日番學
悶到想死咁
打左超多次喊露
流左好多滴眼淚水..............= =
真係感性咖姐,KAKA
放左學既時候,先知原來MISS梁病左
連把聲都沙埋,有D聽唔出係佢把聲
講到"花樣少年少女"既大結局
我琴日就睇左啦
好唔捨得呀><
嗚嗚.......................
雖然我唔係咁鐘意個結局
不過聽講"花樣"會有續集喎
唔知係咪真咖呢?我想係真咖^田^
3月10號我要去愉景新城啦
點解?因為有ella囉
哈哈哈...............
睇下下面既詳情啦
以下是轉自飛輪海香港後援會討論區
關於愉景新城的事...我巳經打電話去了
我剛巳打電話去愉景新城問...
這應該是最正確的消息...
活動是今個星期六的..
只有尊和ella...
但是也有簽名...
就是每位會給一張海報..
然後上台給尊和ella簽名..
即是資料是::
日期: 3月10日
時間: 14:30-16:00
地點: 荃灣愉景新城
詳情: 宣傳活動
商場人員會派發海報..然後給尊和ella簽名
另外...大家不需要買滿多少錢才有"票"..
只是星期六的早上會發給大家"飛"..
有200名額...先到先得..
大家要努力囉!!!!
以下是轉自飛輪海香港後援會討論區
=========================
大家知道冇?
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | »
|
|