2007 年 2 月 20 日  星期二

大家新年快樂!!!

我今日要做哂d功課呀><

因為我天日要去旅行呀>3<

其實我都唔係咁想去咖咋

因為我想留係屋企咁慢慢做功課唔洗咁急

一去完旅行就係25號既夜晚

個日既天日就要番學啦

係咪真係好急呢

總之一個字

=============急==================

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



IDACHAN
暱稱: 阿雞= =v
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
徐佳瑩-極限 MV
紀念徐LaLa向我說的生...
2009-11-07
2009-09-27
2009-09-23
徐佳瑩-身騎白馬
徐佳瑩-失落沙洲
徐佳瑩-哼情歌
徐佳瑩-喔伊細
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 387
今日人氣: 5
累積人氣: 9609