2007 年 2 月 20 日 星期二
|
大家新年快樂!!!
我今日要做哂d功課呀><
因為我天日要去旅行呀>3<
其實我都唔係咁想去咖咋
因為我想留係屋企咁慢慢做功課唔洗咁急
一去完旅行就係25號既夜晚
個日既天日就要番學啦
係咪真係好急呢
總之一個字
=============急==================
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | »
|
|